פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירה אספקת גז מבלונים פרטיים ללא נוכחותי וללא ידיעתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.02.06 חזרתי הביתה אחרי העדרות של שעות ספורות ומצאתי בתיבת דואר פתק תמוע מטעם פזגז עם הערה שיסגורו לי את הגז, אם תוך 48 שעות לא אתקשר למוקד. כמו כן, מצאתי את הברז של הגז סגור. הטענה הייתה שהבלונים נמצאים במרחק קטן מדי מפתח ביוב.
כעבור 3 ימים בלא ידיעתי אטמו את היציאה מהברז לצינור ע"י אטם פנימי.
בפניה לחברה נעמר לי שבתאריך 19.01.06 המוביל שסיפק לי גז באותו יום דיווח
אל איזו שהיא בעיה בצינורות חיבור והטכנאי שבא לסדר את הבעיה (כל זה ללא ידיעתי!!!) דיווח על המרחק הלא מתאים לתקן ולכן בא מישוא ועשה מה שעשה.
אני לא מתלוננת על הדרישה להזיז את הבלונים, העברתי אותם למרחק הנידרש לפי התקן בעמצאות טכנאי גז פרטי, ב-26.02.06, למרות שהבלונים שלי הוצבו בין
2 זוגות בלוני פזגז של השכנים והכי רחוקים מפתחי הביוב, שנמצאים משני צדדים של משטח בטון שעלים הותקנו כל הבלונים.
התלונה שלי מתייחסת לזילזול ופלישה לפרטיות של חברת פז-גז.
הטענה שלי נגד החברה היא על ביצוע פעולות פוגעות בזכויות שלי, מבלי נסיון כלשהו לידע אותי על הבעיה.
פתק מצ'וקמק אינו הולם חברה ציבורית מכבדת את עצמה וסגירת ברז של גז אינה דרך מקובלת עליי להעברת מסרים.
בהזדמנות זו אני רוצה להתנצל לפני בחורה בשם ויקטוריה על הצעקות שחטפה, בגלל שלא הסכימה להעביר אותי לממונים עליה
בדבוד רב
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדרוש מפזגז פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה