|
|
|
|
|
|
זילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום הגיע אלי הטכנאי שי לבדיקת הגז בסביבות השעה 8.30 בבוקר הוא תוך 10 ד סיים את עבודתו ואמר שהכל תקין (היה אמור להגיע בין 8-10 בבוקר) מאד שמחתי שהכל עבר מהר. 10 ד אחרי שהלך רציתי להדליק גז והגז לא דולק התקשרתי לסניף כפר סבא(סימה) ואמרה לי שהוא שכח לפתוח את הברז והוא כבר מגיע.אחרי שעה התקשרתי שוב ואמרו שבערך בעוד שעתיים יגיע הצרה היא שכשאני כותבת את התלונה השעה היא 11.15 ועדין אין לי גז. כמעט 3 שעות בלי גז. אם הוא כל כך עסוק שישלחו טכנאי אחר במקומו את הפשלה שלו אני לא צריכה לספוג.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התיעלות לא גורמת נזק לאף אחד! טכנאי פנוי אחר יכול לפתור את הבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פזגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|