פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-אספקת גז וזלזול מחפיר בלקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אמא ל- 4 ילדים. משפחה בת 6 נפשות.
בתאריך 15.12 עברתי לדירה בשכירות ביישוב: עשרת. כשבוע וחצי לאחר מכן צילצלתי לפזגז על מנת להזמין בלוני גז.
בטלפון נאמר לי כי מזה 6 שנים לא נעשתה בדיקת גז תקופתית וכי רק לאחר בדיקת טכנאי מאשר ניתן יהיה להזמין בלוני גז.
לאחר תיאום הגעת טכנאי (גם זה באיחור של מספר ימים ובתחנונים) מצא הבודק ליקויים וביקש שנתקנם. ביצענו את כל התיקונים כפי שביקש. צילצלתי שוב לפז-גז לבקש שיגיע שוב טכנאי לבדוק ולאשר. נאמר שרק בעוד כשבוע יכול להגיע טכנאי. למרות שחזרתי והסברתי שאני אמא ל- 4 ילדים + תינוקת בת כשנה ו- 3 חודשים בקשתי לא נענתה. לבסוף הגיע הטכנאי בפעם השנייה ואישר את התיקונים. בשיחת טלפון איתו נאמר לי שבעוד כמה דקות אוכל להתקשר ולהזמין בלוני גז. כך עשיתי. ואז נאמר לי שעדיין אינני יכולה להזמין בלונים כיוון שהטכנאי לא סגר את קריאת השירות. שזה הליך שיכול לקחת עד 48 שעות (48 !!!! לא פחות) צילצלתי שוב בבוקר שלמחרת וגם אז נאמר שעדיין אינני יכולה לקבל גז כיוון שעדיין קריאת השירות לא נסגרה.ביקשתי לדבר עם אחראי/ת - לא אפשרו לי. נאמר שיחזרו אלי תוך חצי שעה. אך כמובן שלא חזרו אלי.
צילצתי שוב בצהריים ודברתי עם נציגה אחרת- שהבטיחה שהמנהלת שלה תחזור אלי. חזרה אליי המנהלת כעבור שעה וחצי ואמרה לי שקריאת השירות נסגרה. וכעת אפשר להזמין בלוני גז - אך זה עשוי לקחת עד 10 ימי עבודה!!!!! גם לה הסברתי שאני אמא ל-4 ילדים קטנים. אך היא דבקה בתשובתה: זוהי מדיניות החברה.
הרגשתי מבוזה! שירות הלקוח הוא מהם והלאה.
מחפיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה