פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-טיפול נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר למעלה מחודש שאינני מקבל טיפול לנושאים בסיסיים באחריות החברה:
1. בחודש ינואר חוייב חשבוני פעמיים בכרטיס האשראי במקום פעם אחת, במועדים שונים בסכום זהה. הסכום הוא סכום החשבונית, ומסיבה כלשהי החברה חייבה פעמיים ולא זיכתה למרות הבטחות כי הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי עד לתאריך 19/3.
2. ב-11/3 שלחתי לחברה טופס להעברת זכויות עקב מכירת הדירה למשרדים בנתניה (כפי שרשום בטופס הסטנדרטי) ולמשרדים בכפר-סבא, כפי שביקשו ממני בטלפון. עד היום הבקשה לא טופלה ולא קיבלתי אישור על סגירת חשבון.
3. לאחר יצירת קשר באתר פזגז לא קיבלתי אסמכתא או מספר פניה כך שאין לי דרך לעקוב אחר טיפול.

במהלך החודש האחרון דיברתי עם נציגי החברה לפחות 5 פעמים, ללא שום תוצאות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי החשבון, העברת הזכויות והוצאת אסמכתא לגמר חשבון פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה