פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית חשבון למרות שנותקנו מהגז ושירות מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
חן יוסי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 90 ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני גר בדירה שכורה, שמנותקת מהגז כבר 4 שנים.
באוקטובר 2012 התחלנו לקבל חשבון גז על דמי שימוש. דיברתי עם נציג השירות, הסברתי שאנו לא משתמשים בגז כבר שנים. הוא אמר שיבדוק את העניין ויחזור אלי. המשכנו לקבל חשבונות גז גדלים. שלחתי מייל לכתובת שמופיעה על החשבון, עם תיאור הבעיה. לא קיבלתי שום התייחסות. בפברואר בעל הבית שלי קיבל דרישה לתשלום מעורך דין - על סך 170 ש"ח, פלוס 85 ש"ח שכר טרחה. הוא שילם את הכל וביקש מאיתנו השכירים להחזיר לו את החוב.
התקשרתי לחברת הגז להבין מה פשר העניין והם הסבירו - למרות שאנחנו לא משתמשים בגז, מותקן אצלינו שסתום לדירה, והם החליטו באוקטובר 2012 להתחיל לגבות דמי שימוש מכל מי שיש ברשותו שסתום. הסברתי לנציגה שאנחנו לא משתמשים ולא מעוניינים להשתמש בגז, אף אחד לא עדכן אותנו בנושא, אף אחד לא טרח להסביר למה אנחנו צריכים לשלם את החשבונות שמגיעים אלינו כבר חצי שנה ושאני הנחתי שהם טעות שתטופל. היא אמרה שהם יבדקו ויחזרו אלי.
הסיפור לא נגמר.
דיברתי עם עורכת הדין שהבינה שיש כאן משהו עקום. היא זיכתה את בעל הדירה על שכר הטרחה, ושלחה מייל לחברת הגז שמסביר שאנחנו מנותקים ושאנחנו צריכים לקבל את הכסף שבעל הבית שילם בחזרה. מאז לא קיבלתי שום התייחסות בנושא.
השבוע קיבלתי חשבון גז נוסף על סך 200 ש"ח, שכולל חיוב על התראה על ניתוק... דיברתי עם עורכת הדין - היא טוענת שהיא כבר לא מטפלת בנושא אבל תעדכן את חברת הגז. עדיין לא קיבלנו תשובה.
אני כבר לא יודע למי לפנות, ואני לא מוכן לוותר. אין סיבה שנשלם 370 ש"ח על גז, כשאנחנו מנותקים פיזית כבר ארבע שנים. ואני לא מוכן לשלם על השלומיאליות של שירות הלקוחות של חברת פזגז איילון.
החזר כספי, ניתוק תשתית וביטול חוב פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה