פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת גז נושא התלונה:
דר נולי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏05 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
התקשרתי ביום ה' 4/5/2006 בבוקר לבקש 2 בלוני גז ענתה לי פקידה ושאלה אם זה דחוף אמרתי מאוד מחר יום שישי ושבת אני צריכה דחוף.תשובתה מאחר וזה דחוף נוכל לספק רק מיכל 1 בסדר עניתי ביצענו הזמנה שילמתי בכרטיס אשראי קיבלתי מס' אישור והכל בסדר אמרה לי ביום ו' 5/5/2006 אני אקבל את המיכל בשעות הצהרים.ביקשתי מימנה שאני מבקשת בקיקה שיגרתית אמרה בסדר הבדיקה רק ביום ראשון בבוקר.(אני פשוט מאוד אחראית ורציתי גם בדיקה)

עד כאן זה מצויין,בשעה 09 בבוקר מתקשרת בחורה לא אזכיר את שמה אבל יש לי את השם במיקרה הצורך,ואומרת לי שלא ניתן לספק לי מיכל רק אחרי ביצוע הבדיקה אני בהלם מה אני עושה שישי שבת בלי גז איך אוכל להכין אוכל לשבת אמרתי לה את טענתי והיא ממש סירבה להקשיב זה מה יש היא עונה לי תבשלי על פלטה חשמלית אומרת לי.
אני במחשבה שניה חשבתי למה בכלל ביקשתי בדיקה אין לי שום בעיה רק להיות בטוחה שהכל בסדר.הבחורה שביצעה לי את ההזמנה אמרה לי יפה שאת דואגת באמת רצוי כי הבדיקה שעשיתי הייתה ב-2001 וגם ביוזמתי אז אני לא מבינה אם רואים לנכון שצריך בדיקה למה לא שולחים מיכתב להודיע על כך או להגיד לי כבר בהזמנה ולא לגבות ממני כסף ואחר כך לא לספק לי יכולתי להיתארגן אחרת ולא להישאר תקועה ללא גז שיש שבת זה ממש חוסר היתחשבות.
ובאמת שאין שום בעיה הכל תקין אין דליפה הכל בסדר היה אפשר לספק לי את המיכל ואז לבצע בדיקה כמתוכנן.זה פשוט יגרום לאנשים לא להזמין בדיקה שיגרתית כמו שכדאי לעשות .
תשובתכם אודה על הטיפול המסור נולי
ניזקקתי לאכול בחוץ ביזבוז כסף סוג הנזק :
שיכולכם פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה