פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה עבור שירות וחיוב אשראי ללא רשות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי שי *** ת.ז 305***330, הזמנתי בתאריך 15/5 נופש בארץ מול נציגה בשם רינה מחברת השטיח המעופף. קבעתי את הנופש לתאריך 10-13/7 לזוג ומבדיקה איתה מחיר הנופש שנקבע הוא 2400 ₪. בעבור סגירת ההזמנה שילמתי 100 ₪ ערבון,וביקשתי שהיתרה תחויב בשני כרטיסים שונים בחיוב דחוי (שכרטיסי האשראי יחויבו ב10/6). וידאתי מול הנציגה שהכרטיס יחויב בתאריך 10/6,והיא מצידה אמרה לי "אין לך מה לדאוג" שהיא מעבירה את זה לאחראי מוקד שיחייב ב10/6. מבדיקה בתאריך 29/5 בפירוט האשראי,שני כרטיסי האשראי חויבו על הסכומים 1100 ₪ ו -1200 מש"ח כבר בתאריך 27/5!
התקשרתי הבוקר למוקד השטיח המעופף במס' 035151646 ,השיחה נותקה ולכן התקש/רתי ישירות לנייד שהשאירה לי רינה. היא ענתה,ולאחר שהזדהתי ואמרתי לה את הבעיה,היא ניתקה לי את השיחה.
התקשרתי שוב למוקד וענה לי נציג בשם "אליאז". הזדהתי והסברתי לו שכרטיסי האשראי חויבו לפני יומיים ושאני בבעיה בחשבון הבנק עקב כך ושאני חייבת שיבטלו לי את החיוב לפני ה1/6. הוא בדק,ואמר לי שאין לו איך לעזור לי ושרק ביום ראשון אני אצטרך לפנות שוב לרינה . הסברתי לו שביום ראשון זה כבר לא עוזר לי כי יום למחרת האשראי כבר יורד ושהעסקה מגבילה אותי בחשבון עקב חיובים נוספים,ושאני חייבת פתרון כבר היום !כדי לסיים שיחה מהר,אמראין לו אחראי שיכול לעזור וסירב לתת לי את המספר של תלונות הציבור בטענה "שאין לשטיח המעופף תלונות הציבור".
פעם ראשונה שאני מזמינה דרך חברה כזו נופש והאכזבה פשוט ענקית! סביר להניח שזו גם הפעם האחרונה שתחזור. מבקשת לחזור אליי בהקדם עם פיתרון. לנייד 050***8457,שי .

כספי סוג הנזק :
מבקשת אחראי שיחזור אליי לבטל את החיובים ולחייב רקבתאריך שנקבע (10/6) פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה