פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שלא תואמת את ההבטחות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: "השטיח המעופף" ו"באליגם"

הנדון: חופשה שלא תואמת את ההבטחות.

החופשה לרודוס במלון רודוס פאלאס בין התאריכים 28.5.15 – 31.5.15

א.ג.נ
לאחר שיטוט באינטרנט מצאנו דיל שנראה לנו "מהמם" באתר "באליגם" לרודוס.
מלון חמישה כוכבים, חצי פנסיון עם שעות טיסה בול כמו שחיפשנו.
השעות שצוינו באתר הם – ביום חמישי בשעה 10:00 בבוקר ושעת ההגעה 11:15
וביום ראשון בשעה 16:00, שעת ההגעה 17:15.

לאחר שקראנו את כל האותיות הקטנות והתקשרנו לחברת "השטיח המעופף" כדי לוודא האם הפרטים הם בדיוק ככתוב, הזמנו את הדיל.
לאחר כמה שעות התקשרה נציגה נחמדה מ"השטיח המעופף" בשם אנט כדי לוודא פרטי הזמנה.
בשיחה עם אנט נאמר לנו פתאום כי שעת הטיסה בהלוך היא ב14:30 ושעת ההגעה היא ב15:45 ובחזור ב10:00 בבוקר ושעה ההגעה היא ב11:15.
אוסיף שהזמנו את הדיל הזה ספציפית אך ורק בגלל שעות הטיסה שצוינו באתר ובחברת "השטיח המעופף" שעדכנה אותנו שאכן אלו השעות לפני שביצענו את ההזמנה באתר.(מס' דק' לאחר השיחה עם הנציג שלא לקחתי את שמו.)
באותה שיחת הועידה עם אנט, שחר ואיתי(שיר) אני ושחר התלבטנו האם כדאי לבטל או להשאיר את הדיל מכוון שהשעות לא תאמו את הדרישות שלנו.
אנט אמרה לנו שהיא נמצאת שם עד 19:00 בערב וביקשה אישור מיוחד מהמנהל שלה שנחשוב עד אז ונחזיר לה תשובה האם אנו מבטלות או משאירות את הדיל, ללא דמי ביטול.
החלטנו להתקשר שוב ולבקש בקשה מיוחדת בכדי להקדים את הטיסה בהלוך, בכדי שלא נצטרך לבטל את ההזמנה.

אנט הנחמדה התאמצה בשבילנו והצליחה להשיג לנו טיסה בשעה מאוחרת יותר ביום ראשון בשעה 16:00 כמו שהיה כתוב באתר מלכתחילה.
סגרנו את הדיל ועדכנו את אנט כי אנחנו 2 זוגות, זוג אחד שהתחתן לא מזמן והזוג השני בדרכו להינשא ואנחנו סוגרים חופשת ירח דבש ביחד.
אנט הוסיפה את זה כהערה בהזמנה, ואמרה כי ביקשה בעבורנו 2 חדרי VIP לירח הדבש.
בנוסף הבטיחה ואמרה אנט כי זהו מלון מצוין, הנמצא בדיוק על מרכז התיירות, המסעדות, החנויות והמועדונים.(דבר נוסף שהתברר כשקר! ללא תחבורה ציבורית לא יכולנו להגיע לאף מקום!)

ביום חמישי ה-28.5.15 הגענו לרודוס, למלון רודוס פאלאס, עשינו צ'ק אין והתחלנו את דרכנו לחדרים.
כשהגענו לחדרים שנראו מתאימים למלון 2.5 כוכבים ולא למלון 5 כוכבים, ראינו כי אין שום VIP ושהמיטות נפרדות.(2 מיטות יחיד)
התקשרנו ישר לקבלה וביקשנו 2 חדרים עם מיטה זוגית ולא 2 מיטות יחיד בחדר.
הבחורה בקבלה טענה כי אין להם במלון חדרים המכילים מיטות זוגיות, מה שהתברר לנו כלא נכון לאחר סיבוב מעמיק בקומה שלנו.

הגיע הערב וירדנו לארוחת הערב בחדר האוכל במלון, הרי הזמנו חצי פנסיון.
בכניסה לחדר האוכל המרכזי נאמר לנו כי אנחנו לא אוכלים בחדר האוכל הזה, ויש חדר אוכל קטן בהרבה יותר בצד ליד הבריכה.
שאלנו מדוע ונאמר לנו כי חדר האוכל הגדול הוא אך ורק לקבוצות. מה ששוב התברר לנו כלא נכון לאחר בדיקה מעמיקה עם האורחים.
נכנסנו לחדר האוכל הקטן של מלון רודוס פאלאס המונה חמישה כוכבים, וחשכו עיננו.
סוגי האוכל שהיו: פסטה עם 2 רטבים בצד, מעט מאוד גבינות, מלפפון ועגבנייה, נקניקיות/חזיר, תפו"א מעורבבים עם בשר כלשהו וקינוחים.
זאת אומרת, אין אופציית בחירה בכלל בסוגי המנות שהיו.
לקחנו מעט פסטה וקינוחים ושאלנו מהיכן אפשר לקחת שתייה כי מכונות השתייה היו מכוסות.
המארח ענה לנו כי שתייה היא בתשלום בארוחת הערב, שאלנו מדוע אנחנו צריכים לשלם על שתייה כששילמנו על חצי פנסיון והוא ענה כי אלו נהלי המלון וגם מים הם בתשלום.
איפה נשמע כזה מצב שמשלמים על ארוחת בוקר וארוחת ערב והשתייה היא בתשלום? הרי איך אפשר לאכול בלי לשתות ?
כשבדקנו עם הקבלה לגביי זה קיבלנו את אותה התשובה, אלו נהלי המלון.

מאוחר יותר רצינו כוס מים חמים, הרי לא היה מה לאכול בחדר האוכל והבאנו לכל מקרה מנות חמות.
ירדנו אל הבר לבקש כוס מים חמים וקיבלנו תשובה שמים חמים צריך לבקש מהשירות חדרים וכי היא לא יכולה להביא לנו כוס מים חמים.
התקשרנו לשירות חדרים כדי לברר וענו לנו כי קנקן קטן(מאוד!!) של מים חמים עולה 3 אירו(13 ₪!)
במלון חמישה כוכבים לא תיארתי לעצמי שלא יהיה בחדר קומקום, ואם כבר אין אז לקחת כסף על מים???

חופשה שבהחלט לא תואמת את ההבטחות שניתנו.
אכזבה גדולה.

בציפיה לטיפול מהיר,

על החתום:
שיר שדה
גולדנברג 8 חדרה
0525027585
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה