פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואי אמינות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נופש ישיר. נופי כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 20.06.06 פניתי לחברת נופש ישיר באינטרנט לקניית חבילת נופש בחול ל 4 זוגות.
חזרו אליי למחרת הפקידה היתה נעימה ולבבית.לאחר סגירת העסקה שכללה 5 ימים בבודרום. נתבקשתי לשלוח את פרטיי ואת פרטי כרטיסי האשראי. פקססתי בבפקס את כל הפרטים כולל פרטי כרטיסי האשראי .לאחר מכן החל מרוץ מטורף שלי אחרי פקידה בשם שגית. לבירור מה עם העסקה האם נסגרה או לא.במשך 3 ימים רצופים אני מתקשר מידי יום עשרות פעמים לוודא אם אכן אנחנו יוצאים לנופש או לא?בסופו של ענין הצלחתי לאתר את הגברת הנכבדה ואז היא אומרת לי שכרטיס אחד מה- 3 לא עבר ולא התקבל אישור לכך. למרות שזה היה תמוה בעיניי כי זה היה כרטיסי האישי ואני משמש כעובד בכיר במערכת הבנקאית. בקשתיה לוודא את הענין שוב ושוב. היא חזרה על טענתה שלא התקבל אישור לכרטיס. למרות זאת מסרתי את פרטי כרטיס נוסף שברשותי.ויצאנו לדרך ביום א" עם עיכוב של כ4 שעות בשדה התעופה.הגענו רק בשעות הערב לבודרום למלון.ביום השלישי לשהותינו שם
נודע לנו לגמרי במקרה שהטיסה שלנו הוקדמה לשעה 7 בבוקר למחרת במקום השעה 12.30 כמתוכנן. ככה שלמעשה שילמנו עבור 5 ימים וקיבלנו 3 ימים נטו . יום א ההגעה למלון בשעה 20.00. וביום חמישי יציאה מהמלון בשעה 6.30 בבוקר.מיותר לציין שזה הביא לתרעומת רבה בקרב הנוסעים שהיו במלון וכל זאת למה .? מכיוון שהאוטובוס שלנו צריך לאסוף נוסעים נוספים בדרך מכ- 8 בתי מלון נוספים ובמקום נסיעה של חצי שעה לשדה נאלצנו לנסוע כשעתיים לפחות. בזה לא תמה חוצפתה של הגברת שגית מנופש ישיר. לאחר חזרתי ארצה התברר לי שחוייבתי פעמיים בשני כרטיסי האשראי שמסרתי. התקשרתי לגברת הנל בטענה מדוע חוייבתי פעמיים ולא מפליאה היתה תשובתה . "זה ענין שלך אתה צריך לפנות לחברת האשראי שלך שיחזירו לך את החיוב."למרות השגותי שהאחריות לחיוב מוטלת עליה ועל החברה שעשתה עסקה כפולה לא הואילו כל טענותיי.בקשתי לדבר עם המנהל הישיר שלה ולאחר עשרות טלפונים היא עונה לי ואומרת לי שהמנהל עסוק והוא יחזור אליי .יש לציין שעד היום כלומר שבוע שלם המנהל הנכבד לא מצא לנכון לחזור אליי.

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה