פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות החברה - אי גילוי נאות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב , אשמח אם פנייתי תגיע למנכל חברת השטיח המעופף , מדובר על הזמנה שביצעתי יחד עם נציג של חברת השטיח המעופף לפני כחודש , לאחר מציאת דיל אטרקטיבי עבור זוג פלוס שניים למלון קובן בבורגס בולגריה נשלח אליי טופס אישור הזמנה שבו אני הצהרתי וחתמתי שאני מקבלת עליי את פרטי העסקה הסכום התשלומים ,סטטוס המלון מאושר וכן טיסות בשעות שנקבעו . בתאריך 12.4.2016 נסגרה העסקה ואני כבר שילמתי תשלום ראשון כאשר נותרו עוד שניים. היום החלטתי להתקשר לנציג ולברר מדוע לא קיבלנו כרטיסים או וואצ'רים למלון , הנציג נכנס למס ההזמנה 1171627 ואמר שיש לי חוב על 389$ , ביקשתי הסבר על איזה חוב מדובר שהרי אני בשלהי התשלום של החבילה אותה סגרתי , מסתבר שכנראה הנציג התבלבל וטעה בסכום שנסגר. ביקשתי לשוחח עם המנהל ששמה יפעת בכדי לברר שני פרמטרים מאוד חשובים :
א. איך ייתכן שנתגלתה טעות ונאמר לי על כך רק כשהתקשרתי במקרה ? היכן הגילוי הנאות היכן לקיחת האחריות ללקוחות?
ב. מדוע הלקוח צריך לספוג זאת? אני חתמתי על חבילה שהיתה ברורה וכתובה באופן ברור יחד עם שמות כל משפחתי ..
התגובה שלה היתה הכי לא שירותי שאפשר לתאר (ואני יודעת מה זה לטפל בפניות ציבור במקרה אני עוסקת בכך) , תשובות אימפולסיביות התנהגות ברוטלית ומעליבה בסגנון של "גברת אין לי מה להסביר את תוסיפי כסף או שאני מבטלת לך הכל"
אני מבקשת בכל לשון של בקשה לברר את הבעיה שנוצרה ולבחון את הנושא לעומק , לא ייתכן שלקוח יושפל , לא יעודכן שיש שינויים והכי גרוע ממשיך לשלם על חבילה שלא היה לגביה שום בעיה עד שלא יצרתי קשר במקרה עם הנציג היום. אני מצפה להתייחסות בהקדם לפני פנייתי לאמון הציבור והרשתות החברתיות . שערוריה.
שבת שלום מירב פלד גולדנברג 0506218769
כספי סוג הנזק :
להפעיל שיקול דעת לתת שירות מתבקש ללקוח חוזר שלכם , לקחת אחריות במקרה ונעשתה טעות לא על ידי הלקוח. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה