פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד טיסה למועד בלתי אפשרי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב סוקולוב חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשבועיים הזמנו נופש לטורקיה דרך חברת השטיח המעופף. תנאי העסקה , הכוללים שעת טיסה סבירה (8:50בבוקר) התאימו לנו, מאחר ואנחנו נוסעים עם תינוקות וילדים קטנים. אתמול -כלומר 3 ימים לפני הטיסה התקשרו מחברת הנסיעות והודיעו לנו שהטיסה הוקדמה לשעה 5:00 בבוקר. כלומר: עלינו להתייצב ב3:00 בבוקר , עם ילדים קטנים בשדה התעופה. כשניסינו להסביר לפקידהגלית פרץ שהדרבר מעל לאפשרותנו ושאין אנו יכולים להוציא בשעות כאלה תינוקות , היא טענה שאין מה לעשות, ודיברה בבוטות ובחוסר סבלנות. כשביקשנו לדבר עם המנהל היא מסרה לאדם בשם יעקוב שמואלוב - לטענתו תורן במשרד הזמנות, את הטלפון שלנו. יעקוב טען בתוקפנות שזה מה שיש . כשהסברנו לו שאם ידענו שזאת תהיה שעת הטיסה לא היינו מזמינים כלל, שהרי היו עסקאות מוזלות כאלה בחברות נופש אחרות, הוא אמר " אין בעיה- תבטלו ותשלמו את הסכום המלא בכל מקרה". אמרנו לו שיש כאן ניצול בוטה של מצוקת הצרכן, כי גם את בצ'רטר יש שינויים בטיסה- השינויים לא יכולים להיות כאלה שהם בלתי יישימים, ובמאמץ כלשהו הם יכולים למצוא לנו פתרון, הוא טען ,תוך צעקות, שאין זה מעניינו ושהוא עושה לי טובה שהוא מדבר איתי. כשביקשתי את האחראים עליו הוא אמר שאין איש מעליו. כשהפצרתי בו, הוא נתן שם של מנהלת שרות לקוחות בשם איילה מצר, במספר 03-5151760, ולא היתה תשובה.
אנחנו חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות, מצד אחד- להוציא ילדים קטנים באמצע הלילה לטיסה ( כשבעצם מראש בחרנו את חברת הנופש לפי זמן הטיסה המקורי) או- לבטל ולשלם את כל הסכום ( כ10000 שח)
נודה לכם מאוד על תשובה מהירה כי הטיסה בעוד יומיים 16/7/06 . בתודה מראש- איריס
כספי סוג הנזק :
מציאת טיסה מחברות אחרות בשעות הבוקר פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה