פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי של השטיח המעופף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי אמורים לטוס לאנטליה ואת ההזמנה ביצענו כחודש וחצי מראש בכדי שלא להיכלא למצב שאין מקומות. בכיף הלכנו על מלון TOPKAPI שנחשב לטוב מאוד. זו היתה מתנת יום הולדת לבת הגדולה שחגגה יום הולדת 10.
ההזמנה דרך השטיח המעופף התבצעה בנועם ואף החלטנו להוסיף עוד 400 דולד ללילה נוסף. כמו-כן הזמנו גם ביטוח לילדים דרך השטיח המעופף.
מסע העינויים החל מהשנייה שהסכמנו לקחת חופשה דרך השטיח המעופף.
קודם לקח להם יומיים לשלוח אישור להזמנה. לאחר מספר שיחות לא מבוטל מצידנו.
לאחר מספר ימים חייגתי אליהם בקשר לחשבונית שלא נשלחה אליי.
לאחר עוד מספר ימים שוב נאלצתי לצלצל ולבקש את הפוליסה של הילדים.
המעצבן בכל העניין שבכל צילצול שלי אליהם ביררתי את מועדי הטיסות ומספרי הטיסות והתברר בכל פעם כי מספר הטיסה שונה וגם זמני הטיסות.
הסיוט האמיתי החל ביום רביעי 19.7.2006 כאשר ציצלתי שוב לבקש את הפוליסה של הילדים. ואז שוב קיבלתי את התשובה המרגיזה שזה בטיפול. כמו-כן ביררתי שוב את זמני הטיסות ולכמובן שוב הכל שונה גם השעות וגם הטיסות.
ביום חמישי, ציצלו ישר לאישתי והודיעו כי שעות הטיסה הוקדמו. אמרנו בסדר טוב שהפעם הם אלה שהודיעו.
ביום שישי, כבר הייתי עצבני כי עדיין לא שלחו לי את הפוליסה של הילדים, אז צילצלתי שוב והתברר שהם לא הכינו כלל ותוך כדי שיחה שאלתי לזמני הטיסות שוב, והפעם הם שוב הזיזו ב5 שעות את הטיסה וגם העבירו אותנו לטיסה אחרת בכלל. וגם הזיזו את שעת החזרה ל23:00, דבר שבכלל לא רצינו ואף וידנו ביום ההזמנה, מאחר שיש לנו גם ילד קטן.
אמרנו לעצמנו שהפעם לא נוותר ונבקש שיחזירו אותנו לטיסה המוקדמת הקיימת באותו יום (הטיסה המקורית שאלינו היינו רשומים). שום תחנונים לא עזרו, הטלפנים מהצד השני העיפו אותנו מנציג אחד לשני ולמרות בקשתנו לדבר עם מנהל לא נענו והיו מספר פעמים שאף ניתקו לנו את הטלפון בפרצוף. ובשאר הפעמים הם אמרו לנו במילים מאוד ברורות שאנחנו חתמנו על חוזה שמתיר להם לעשות מה שהם רוצים ואפילו לא לדווח לנו על כך. כי ככה זה בטיסות שכר. אני מבין מכך שהחוזה האחיד שלהם פוגע בלקוחות מלחתחילה ואין דרך יציאה מהרגע שבו הסכמת להתחבר עם החברה.

אני יודע כי זו הפעם הראשונה שלי עם השטיח המעופף, אבל זו גם הפעם האחרונה ולא רק זאת, אני נשבעתי שאני אעשה להם כזה פירסום עם הפרשה הזו (של יחס משפיל כזה) שהם עוד יצטערו על כל השירות הדפוק שלהם. לא ייתכן שאני צריך לצלצל בלי סוף לחברה נותנת שירות ולהתחנן לקבל את שירות שהם צריכים לתת לי מבלי שאצטרך לבקש. כמו עידכוני הטיסות - אם לא הייתי מצלצל לא הייתי יודע שהם מזיזים אותי מטיסה לטיסה ומשעה לשעה. בסוף יוצא שאני משלם על 4 לילות במלון אבל מקבל רק 3 ימים. מאחר שביום הראשון אני מגיע מאוחר בערב וביום האחרון אני אמור לפנות את החדר עד 11 ולהמתין 12 שעות עד לטיסה.

אם תצא לפועל תביעה ייצוגית נגד השטיח המעופף, אני מוכן להעיד על הזילזול שלהם בלקוחות.

היום אני יום לפני החופשה המיוחלת, המצב בארץ עצבני, אני עצבני, ואני אעשה הכל כדי שהחופשה שלנו תצא על הצד הטוב ביותר.

השטיח המעופף איבד עוד לקוח ועוד מספר לא מבוטל של לקוחות עתידיים.

כל מי שחווה חוויה דומה עם השטיח המעופף חייב לשתף את כל ישראל וכך אוליי לדפוק (במילים עדינות) את השטיח המעופף.
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה