ביטול חופשה ששולמה ותוכננה מראש, שבוע לפני, ויחס מזלזל מצד החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 24 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשבוע לפני המועד המתוכנן לחופשה ששולמה חודש מראש, הודיעו לי שהחבילה מבוטלת. נאלצתי לשנות תוכניותיי ולצאת בלית ברירה ליעד אחר, ואף בן זוגי נאלץ לשנות מועדי החופשה שקיבל (בהיותו שוטר במשטרת ישראל). כן, כשטלפנתי לחברת השטיח המעופף, נתקלתי ביחס מזלזל מצד נציגי השירות ואף ההנהלה, שהעבירו אותי מאחד לשני, העליבו וטענו שאין להם תשובות בשבילי, ושאין לי מה לפנות אליהם. נגרמה לי עוגמת נפש קשה, מחיי לא נתקלתי ביחס כה מזלזל מחברת נסיעות. אם הייתי יודעת שכך יהיה לא הייתי סוגרת דרכם. נראה לי לא ראוי שחברה שכזו תשמור לעצמה הזכות לבטל מתי שתחפוץ, ומבלי לדאוג ללקוחות שנפגעו. זוהי פשוט חוצפה והטעייה של הצרכן הפשוט.
|
עלבון; כספי |
סוג הנזק : |
התנצלות ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|