פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חופשה ששולמה ותוכננה מראש, שבוע לפני, ויחס מזלזל מצד החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כשבוע לפני המועד המתוכנן לחופשה ששולמה חודש מראש, הודיעו לי שהחבילה מבוטלת. נאלצתי לשנות תוכניותיי ולצאת בלית ברירה ליעד אחר, ואף בן זוגי נאלץ לשנות מועדי החופשה שקיבל (בהיותו שוטר במשטרת ישראל). כן, כשטלפנתי לחברת השטיח המעופף, נתקלתי ביחס מזלזל מצד נציגי השירות ואף ההנהלה, שהעבירו אותי מאחד לשני, העליבו וטענו שאין להם תשובות בשבילי, ושאין לי מה לפנות אליהם. נגרמה לי עוגמת נפש קשה, מחיי לא נתקלתי ביחס כה מזלזל מחברת נסיעות. אם הייתי יודעת שכך יהיה לא הייתי סוגרת דרכם. נראה לי לא ראוי שחברה שכזו תשמור לעצמה הזכות לבטל מתי שתחפוץ, ומבלי לדאוג ללקוחות שנפגעו. זוהי פשוט חוצפה והטעייה של הצרכן הפשוט.
עלבון; כספי סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה