פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך14.7יצאנו אני ובעלי לטיול מאורגן ל11 יום לסקנדינביה שאירגנו במפעל שבעלי עובדבו. ברצוני לציין כמה עובדות: קבלנו מלוה לקבוצה בשם מוטי עמית שהוא לצערי מלווה ו לא מדריך וחבל.הטיול מאורגן מאבד מערכו- כי לפי דעתי שבוחרים במאורגן הציפייה שלי שיסבירו לי לפחות מה אני רואה ולא אצטרך לחפש בספרים, כי זאת יכולתי לעשות לבד, לשכור רכב ולנסוע,ואם המלווה לא יודע אז לפחות חייב להיות מדריך מקומי כמו שעושות חברות שמכבדות את עצמם(באותה עלות של מחיר) פגשנו קבוצות של נתור ורימון ששלמו אותו דבר וקבלו הרבה יותר, למשל בתי מלון בדרגה נורמלית ולא רחוקים מהעיר, מדריך מקומי,מלווה שדאג לקבוצה ולא התלונן ומיהר והבטיח שאחר כך יסביר הכל וההסבר לא הגיע משום מה. אוטובוסים צמודים גם בערים. בנוסף לפי דעתי טיול בסקנידביה כפי שהוא מאורגן ל 11 יום בכלל לא משקף כי עקב הנסיעות הרבות ותיכנון לקוי שבימי ראשון סגור לא מספיקים לראות שום דבר בערים הגדולות כמו אוסלו, שטוקהולם וקופנהגן=חייבים לתכנן יומיים בכל עיר ולא שבת. חלמתי לטיול הזה המון שנים ולצערי התעכזבתי ולא מהמקומות כי הם נפלאים, התכזבתי מחברת שטיח המעופף, כי כנראה עוד לא למדו לארגן מאורגן וחוסכים בדברים הכי חשובים .בספק אני אם להבא אי פעם אבחר לטוס עם שטיח המעופף לטיול מאורגן
אי שביעות רצון סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה