פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.2.07 התענינתי לגבי נופש בורנה לתאריך 11 - 15 03.07, לאחר בירור הבנתי שהשטיח המעופף הם הספקים של הנופש, התקשרתי אליהם ודיברתי עם סוכן בשם אורן אמרתי לו שראיתי מחיר של 327$ באתר אחר ומכיוון שאני יודע שהם הספקים אפילו שבאתר שלהם מופיע ב339$ אני רוצה את המחיר הנמוך ואני יזמין מיד בתנאי שהמחיר לא אמור לרדת יותר כי בדרך כלל אני מזמין בדקה ה90. הובטח לי ע"י אורן שמכיוון שהם הספקים זהו מחיר המינימום ואין סיכוי שהמחיר ירד גם לא יום לפני הטיסה, כמובן שרכשתי את הנופש. 3 ימים לפני הטיסה ראיתי את אותו הדיל ב288$ התקשרתי כלקוח אנונימי ובאמת זה היה המחיר. התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם האחראי, ענה לי מנהל משמרת בשם עלא, ממש לא נתן לי לדבר ואמר לי שאני שקרן ומכיוון שכבר קניתי אז אכלתי אותה ואין לו וגם לא רוצה לעשות משהו בנידון ואם יש לי בעיות אני יכול להסתכל וכתוב בהסכם שאני לא יכול לבקש פיצוי או ביטול, במשך כל השיחה הרגשתי ממש מושפל. התקשרתי למנכ"ל וענתה לי מזכירתו בשם עדי אמנם דיברה יפה אבל התעקשה שאם שילמתי אז א"א לבטל או להחזיר את ההפרש ואם השתכנעתי מהסוכן שמאוד רוצה למכור כדבריה אז ההפסד כולו שלי... אני ממש מאוכזב מהתרמית הזו וכמובן דורש את ההפרש בחזרה
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה