פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודאה על איחור טיסה – הזמנה מספר 345234 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

רכשתי חבילת נופש למלון "לימק לימרה טורקיה" בחברתכם, באמצעות הסוכן שלומי.
העסקה כללה ארבע מבוגרים ותינוק בן חמישה חודשים.
ביקשתי משלומי לדאוג למקומות בטיסה ובמלון המותאמים למשפחה ולתינוק. העדיפות שלנו היתה לטיסה שיוצאת בשעות הצהריים אך הובהר לי כי הטיסה היחידה באותו היום הינה בשעה 8:00 בבוקר.
שבוע לפני מועד היציאה נסגרה העיסקה וב 10.5.07 קיבלתי את כרטיסי הטיסה וואוצ'ר למלון.

כאמור שעת ההמראה כפי שנרשמה בכרטיסי הטיסה שלנו היתה 14/5/078:00 בבוקר , כחיפאים יצאנו את ביתנו בשעה שלוש לפנות בוקר, זאת בכדי להיות בשדה כשלוש שעות לפני לפני הטיסה.
כשהגענו לשדה התעופה היינו המומים לגלות כי הטיסה נדחתה בארבע שעות וכי אנו היחידים שהגיעו בשעה מוקדמת לשדה .

בסביבות השעה שמונה בבוקר החלו להופיע נוסעים לטיסה שקיבלו הודעה עוד מיום שישי (יומיים קודם לכן) על ידי הסוכן שלהם בדבר דחיית הטיסה.
ב 9:30 בבוקר הטיסה התקשרתי לשלומי ובקשתי להבין מדוע אנו לא קיבלנו הודעה ,תשובתו של הסוכן היתה: "לא הספקתי להודיע לכם , מצטער".


דבר לא יוכל להחזיר את ליל השימורים ,המיותר, שעברנו בשדה התעופה עם תינוק קטן רק בגלל אי מתן ההודעה המוקדמת באיחור הטיסה.
אני חש מרומה ומאוכזב מיחסכם . עולה הרושם כי מרגע תשלום וסגירת העסקה אין חברת "השטיח המעופף" אחראית ללקוחותיה. הודעה פשוטה הייתה יכולה לחסוך שעות ארוכות של סבל לנו ולתינוקינו בן החמישה חודשים. מיותר לציין שלאחר לילה שהעברנו בשדה התעופה, היום הראשון לנופש היה קשה ומעייף במיוחד.

אני מודע כי הטיסה הינה טיסת צ'רטר אך חובתו של הסוכן להודיע בדבר כל שינוי הידוע לו ובמיוחד לאור מצבנו המיוחד. תשובה של "לא היה לי זמן" איננה מתקבלת על הדעת, בחברתכם קיימים מספר סוכנים ופקידים שהיו יכולים למסור את ההודעה .

בנוסף הופתענו לגלות כי בקלאב שאליו נסענו יש מזגן אך זה פועל אך ורק ביולי-אוגוסט. כיצד ייתכן מסירת מידע כוזב לפיו יש מזגן במלון, כשאינו פועל ?!. מידע זה הינו חשוב ובמיוחד למשפחה הנוסעת עם פעוט.

אנו דורשים בדיקת הנושא וטיפולו וכן פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לנו.
סבל לתינוק ו סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה