פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה יתרה מהפרסום בשער גבוה מהיציג וקיצור שהיה בנופש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ראיתי פרסום במגה (סופר) כי מי שיקנה דברים מסויימים יקבל שובר לרכישת כרטיסי טיסה למספר יעדים ובמחירים ידועים- התלהבתי, רכשתי את המוצרים,קיבלתי את השובר והחלטתי לרכוש 4 כרטיסים למלון בטורקיה בשם קרמלין כולל טיסות, מיסים, העברות וכו' ל- 3 לילות ב- 349 $ לאדם לזוג + 2 ילדים, בשיחה איתם אמרו ששעת ההמראה בתאריך 19/07/07 בשעה 10:00 בבוקר ואני יכול לבחור את שעת החזרה ביום 22/07/07 ב- 12:30 או בשעה 22:30 - בחרתי לחזור בטיסה המאוחרת. עפ"י חישוב שעשיתי אמור לצאת 1,396 $, משום מה חייבו אותי בסכום נוסף של 10$ לכרטיס כלומר 359$ לאדם כלומר 1,436$ בסה"כ- 40$ יותר. כששאלתי למה אמרו שמחיר דלק המטוסעים התייקר ולכן התוספת- מוזר, ההזמנה איתם בוצעה ביום XXXX שער הדולר היציג באותו היום היה XXXXX משום מה הם גבו לפי שער 4.02, כאשר בפועל החיוב בכרטיס האשראי בוצע בתאריך XXXXXX שבאותו היום השער היציג היה XXXXXX, בנוסף- פנו אליי בטלפון והודיעו לי ששעת ההמראה בחזרה שונתה לשעה 12:30 ולא 22:30. קוראים פה יותר מידי דברים מוזרים- לדעתי דברים שעושים בכוונה ע"מ לשכנע אותך לשלם ואח"כ משנים את הכל- אבל הכל לרעתך- אשמח אם תבדקו את הנושא לעומק ותעדכנו אותי
עגמת נפש, כספי. עלבון סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה