פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של 30 דקות למענה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רינת , ראיתי פירסום בעיתון של השטיח המעופף בדבר הפלגת אופנה שהם מוכרים, התקשרתי לשירות-מוקד והועברתי מאחד לשני במשך 30 דקות ושהגעתי למשיבון של אחד העובדים במוקד . לא היתה אפשרות להשאיר הודעה כי המשיבון היה מלא, אם כך חברת השטיח המעופף מכבדים את לקוחותיו, אוי ואבוי,
רק מלהמתין 30 דקות למענה בלי כול אפשרות להשאיר פרטים שיחזרו אלי , מראה על משהו לא תקין בהתנהלות החברה ועובדיה,כאחת שרצתה להיות לקוחה אפליג באוניה אחרת , יחס זה א.ב. בשיווק וכנראה שבחברתם שכחו זאת !@!
יעול ,הוספת כוח אדם בעונה כזו של המון נופשים פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה