המתנה של 30 דקות למענה |
נושא התלונה: |
יום שני 18 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי רינת , ראיתי פירסום בעיתון של השטיח המעופף בדבר הפלגת אופנה שהם מוכרים, התקשרתי לשירות-מוקד והועברתי מאחד לשני במשך 30 דקות ושהגעתי למשיבון של אחד העובדים במוקד . לא היתה אפשרות להשאיר הודעה כי המשיבון היה מלא, אם כך חברת השטיח המעופף מכבדים את לקוחותיו, אוי ואבוי,
רק מלהמתין 30 דקות למענה בלי כול אפשרות להשאיר פרטים שיחזרו אלי , מראה על משהו לא תקין בהתנהלות החברה ועובדיה,כאחת שרצתה להיות לקוחה אפליג באוניה אחרת , יחס זה א.ב. בשיווק וכנראה שבחברתם שכחו זאת !@!
|
יעול ,הוספת כוח אדם בעונה כזו של המון נופשים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|