פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר במלון בטורקיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון בהזמנה שביצענו ל BUDROM RISORT . הזמנה על ת"ז: 031714801
ביצענו הזמנה ל 2 חדרים סה"כ 4 חברים. ביצעתי את ההזמנה למלון דרך אתר של החברה , כלומר מול משווק של השטיח המעופץ בשם: http://www.travelclub.co.il/
כשהגענו למלון הגדול והמקסים. גילינו ש 2 החדרים רחוקים מאד אחד מהשני: מרחק של 5 דק' הליכה. וזאת למרות שביקשתי מהסוכן עוד בארץ שהחדרים יהיו צמודים. נאלצתי להתקשר לסוכן השטיח המעופף ובתאריך :14/6 14:03 שיחה של 8 דק' בה המתנתי למענה ולבסוף נאמר לי שהסוכן המטפל יחזור אלי. כמובן שאף אחד לא חזר ונאלצתי לשלם 110 ש"ח לחברת סלקום עבור השיחה. יש לי פירוט שיחות של השיחה למספר של השטיח המעופף.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור השיחה ! פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה