פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר לגבי חופשה בטורקיה הכל כלול בקמר - חופשת סיוט נושא התלונה:
גל אופיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: טענות קשות כנגד חופשה בקמר במלון "לה שאטו דה פרסטיז" בין התאריכים 5-9 באוקטובר
כאשר הזמנו את החופשה אשת המכירות הבטיחה לנו קלאב ברמה של 5 כוכבים- הכול כלול דה לקס .
כאשר הגענו למלון בתאריך 5-10-08 בשעה 16:00 קיבלנו חדר ללא מטת תינוק וללא מיטה לילד נוסף אחרי מספר רב של טלפונים והליכה וצעקות בקבלה של המלון אחרי 5 שעות הגיעו המיטות לילדים ב9- בערב.
הצרות לא הסתיימו רק התחילו – האוכל במלון היה ירוד מאוד לא היה בשר נאות לאכול וכל יום הגישו את אותו אוכל (קרוב לוודאי שאלו היו שאריות מהיום הקודם) במרבית היום לא היה מה לאכול והילדים היו רעבים עד שהיינו הולכים לאכול מחוץ למלון. כאשר היו מביאים מנת בשר אחת נורמאלית להגשה לחדר האוכל היו תורים מאוד ארוכים ולא היה אפשרי להגיע. 3 פעמים ביום הגישו את אותו צ'יפס ופיצה ולחם ואורז מאתמול.
הניקיון במלון וחדרים היה מתחת לכל ביקורת היינו צריכים להתחנן מספר פעמים רב לקבלה שתגיע אלינו חדרנית – במרבית הפעמים זה היה בשעות הערב המאוחרות לא היו לה מגבות נקיות או סדינים להחלפה.
מתקני המלון – מגלשות המלון בדרך כלל היו סגורות ולא נפתחו כלל – אם נפתחו זה היה לשעה קלה אחת במשך כל היום.
חדר הכושר היה שבור כולו ולא שמיש כלל.
הספא נפתח כל יום ב 10 בבוקר במקום 8 בבוקר כפי שרשום.
ניסינו לדבר מספר פעמים עם גולן נציגהשטיח המעופף בטורקיה והוא אמר שזה מה שיש ואם אנו רוצים לעבור נצטרך להוסיף כסף.
ניסינו לדבר עם הנהלת המלון ונאמר לנו ש נפנה לנציג השטיח המעופף כי זה המלון וזה מה שיש.
ביקשתי לראות תעודה שתעיד שמלון זה הוא 5 כוכבים אך לא הייתה תעודה כזו.
הטיסות – בטיסה הלוך חיכינו 4 שעות בשדה התעופה, בטיסה חזור אחרו לנו את הטיסה מהערב ל5 בבוקר ונאלצנו לשלם 100$ לבית המלון כדי לא להיות מפונים מהחדר.
חזרנו לישראל עם שלשולים וכאבי בטן מהאוכל הקלוקל במלון.
לסיכום אנו מרגישים שרימו אותנו והמלון אינו כפי שהוצג לנו הוא היה רחוק מאוד מקלאב 5 כוכבים
אנו רוצים החזר מלא של כספנו כ 7000 ש"ח
כספי - החזר מלא סוג הנזק :
החזר כספי מלא של החופשה פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה