פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי הגובל בזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אשתי ואני הזמנו נופש בברצלונה מיד לאחר ראש השנה. בערב החג התקשרתי לסוכן השטיח המעופף על מנת לקבל את כרטיסי הטיסה האלקטרוניים ואת הואוצ'ר למלון.
התברר לי אז שהמלון שנקבע מראש הוחלף באחר (לא בהכרח טוב יותר) וגם שהטיסה נדחתה בשעה. כל זאת נודע לי רק משום שבמקרה התקשרתי - ובכך נמנעה ממני עוגמת נפש נוספת במדינה זרה.
ביום השני לחופשה הצטרפנו לטיול עם מדריך של השטיח המעופף בשם: אלי.
בחמישים אחוז מהזמן ניסה המדריך "לסגור" עסקאות לטיולים הבאים ולהפעיל לחץ על אנשים לרכוש דרכו כרטיסים למשחק כדורגל של ברצלונה במחירים מופקעים-כ150% ויותר מערך הכרטיס, בטענה כי אין יותר כרטיסים בקופות (דבר שהתברר כשקרי, שכן היו עוד אלפי כרטיסים).
ביום הלפני אחרון, נמסר לנו נמסר לנו כי הטיסה שלנו נדחתה בשעה (מ-00:00 לאחת בלילה) מקובל ולגיטימי כשמדובר בטיסות צ'רטר, נאמר לנו כי האיסוף מהמלון יהיה ב 20:45, האוטובוס הגיע ב 21:30 והמשיך באיסוף ממלונות נוספים בעיר. הגענו לשדה התעופה בשעה 22:45 לערך (כשהנוסעים הראשונים שנאספו "טיילו" במשך כשלוש שעות עם האוטובוס). לאחר המתנה ממושכת בדלפק הכרטוס (לא קשור ל"שטיח") קיבלנו את הכרטיסים ב:23:25 ואז התברר לנו כי הטיסה לא נדחתה אלא היא בשעתה המקורית 00:00 ושעלינו לרוץ עכשיו, מאחר והחלה העלייה למטוס. כל הדרך עד לרציף שמענו ברקע קריאות אחרונות לנוסעים דבר שהוסיף לתחושת הלחץ והאכזבה.
מתברר כי אכן היו שתי טיסות ב 00:00 וב 00:50, מטעמי קמצנות, או מסיבה לא ברורה, אספו בשטיח המעופף את הנוסעים של שתי הטיסות בהסעה אחת ובכך גרמו ללחץ מיותר לנו ולנוסעים אחרים.
לחץ מיותר, בלבול סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה