פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות וביזיון נושא התלונה:
צוקרמן אסיה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
שמי אסיה צוקרמן, רכשתי דרך סוכנות הנסיעות "פלאקס טורס" חופשה באנטליה בקלאב קרמלין פלאס-עבורה אני אישית שילמתי סכום1538$
מס ההזמנה שלנו 538783
כל בן אדם שדיברנו שילם סכום של 480$ לבן אדם משמע 960$ לזוג לפי מה שאת רואה כאן ההפרש הוא לא מדובר על 50$ מדובר על הפרד רציני מבחינה כספית
כאשר הגענו למלון פשוט חשכו עיניינו המלון מעופש ישן, קיבלנו חדרים ישנים הקירות מיתקלפים בקומה ראשונה , כאשר בהזמנה שלנו רשום
חדר ויאי פי-שלידיעתכם לא קיים אצלהם דבר שכזה בטענתם כל החדרים זהים אין לי מושג על מי רצו לעבוד בעיניין הזה ועוד דבר קומה עליונה כששוב מצאנו את עצמינו בקומת קרקע
אני כמובן פניתי לנציגה שלי בארץ סוכנת הנסיעות שלי סשה שהפנתה אותי לנציגה של השטיח המעופף-כששוב התשובה שלה הייתה שזוהי רק הייתה בקשה ואין מה לעשות עם זה
ואין להם חדרי ויאי פי ומי שרוצה להיות קרוב לבריכה צריך לשלם יותר-את לא חושבת ששילמנו קצת יותר???? כי אני כן לעיניין אחר הנציגה של השטיח המעופף התחילה במתן של סינונים לאחר הבקשה שלי פשוט לא ענתה לטלפונים שלי כאשר אני שוב מיתקשרת לסוכנת בארץ ושוב לשטיח המעופף ללא שום מענה-חשבון טלפון ענק אני גם הולכת לקבל עבור כל השיחות המיותרות האלו.
הנציגים של השטיח המעופף התייצבו אצלינו במלון בלובי בשעות הערב אני ניגשתי לנציג שלהם אך הוא שוב ענה לי את אותן התשובות המצחיקות שהצגתי לך מיקודם שאין דבר כזה חדר ויאי פי שאתם סוכנות פלאקס אשמים ורציתם פשוט לסגור אתנו עיסקה לכן הובלתם אותנו שולל באמירה שיש חדרי ויאי פי וקומה גבוהה משמע הפילו את כל התיק עלייכם
אני לא הרפתי והמשכתי בשלי וכאמור הסוכנת שלהם שסיננה אותי פתאום הופיע מאיזה מקום כולה מובכת ואדומה בגלל שכרגע היא לא יכולה לנתק לי את הטלפון אלא להתמודד עם המציאות ועם הביזיון שקרה כאן אז היא הציעה לאחר ויכוחים רבים להעביר אותנו חדר לחדר גם כן מעופש שלא מצדיק מחיר ששילמנו
1538$
כאן אני פונה אליכם במבוך שניכנסתי ואין לי כל כך מוצא מה אני יכולה לעשות על מנת להזיר לעצמי איזשהו סכום ממה שניזרק לפח???
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה