פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בחג שבועות בתורכיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טיול למלון בליזיה בחג שבועות האחרון

כשבוע וחצי לפני מועד הטיסה נמכרה לנו חבילת נופש הכלל כלול בקלאב בליזיה אשר ממוקם בבודרום שבתורכיה . החבילה נמכרה ב569 דולר.
סוכנת הנסיעות הבטיחה שמדובר במלון 5 ככוכבים שבו הכול כלול . מתוך התיאור המבטיח והתמונות המפתות באתר אודות הנופש גדלו ציפיותיו בהתאם והנחנו שלא ירד ברמתו לעומת קלאבים אחרים שבהם ביקרנו .
ראשית לאחר נחתנו המתנו בלובי המלון עד 15:30 לקבל מפתח לחדרנו למרות שהובטח לנו להיכנס עד השעה שתיים לכל המאוחר.
לאחר שקיבלנו את המפתח לחדר צעדו ארוכות עשרות מדרגות עם המזוודות והציוד ולהפתעתנו גילנו שקיבלנו חדר חנוק בריח רטיבות ותחב השונה לחלוטין מהחדר בתמונות המוצגות באתר .
החדר היה ממוקם בתחתית הבריכה וכנראה שזו הייתה אחת מהסיבות לרטיבות האיומה . ניתן להעריך לפי הריח הנוראי שזמן לא מועט חדר זה סגור ונפתח בעיתות מצוקה .
החדר היה ממוקם מתחת לרמקולים הראשיים מהבריכה ביום וסמוך לרמקולים של הרחבה בו נוגנה מוסיקה כל יום עד השעות המאוחרות של הלילה .
חשוב לציין שחדר זה ממוקם הרחק מחדרי האוכל הראשיים והגעה אליהם מצריכה צעידה רבה מאוד בגרמי מדרגות לא נגמרים .
העובדה שהמלון בנוי בצורה כזו לא הובאה לידנו מראש והכרחי הייתה שתובא לידיעתנו מלכתחילה .
הצעידה הרבה במהלך החופשה התישה אותנו וגרמה להתכווצות שרירים במשך כל החופשה .
לאחר שראינו את החדר טיפסנו שוב ללובי המלון לדבר עם אנשי הקבלה .מותשות עייפות ורעבות .
בקבלה זכינו ליחס מחפיר בו נו נאמר בין השאר שמכיוון שלא הצליחו לפנות לקוחות מחדרם יש עיכוב במסירת החדרים.
לאחר שלואיזה בכתה מכיוון שהבינה שהחופשה החלומית שתכננה תתקיים בחדר קטן מסריח עם רעש ביליתי נסבל איים עליה אחד מאנשי הקבלה בהבאת איש ביטחון למקום-ואף הביא .
לאחר מכן ניגשה אלינו נציגת המקום והובילה אותנו לחדר אחר –זה ששהינו בו עד לעזיבתנו את המלון .לא ברורה לי הסיבה שבא נאלצנו לחכות שעה וחצי נוספות ל7 שכבר חיכינו לפניי ולחות את כל הסבל שעברנו .
למרות שהובטח לנו מלון 5 כוכבים מתברר שהמלון ברמה נמוכה האוכל היה בינוני מינוס וכדי להתקיים נאלצנו לצאת מחוץ למלון כדיי לקנות אוכל .
נאלצנו לבקש שוב ושוב לקבל סבון לחדרנו עד שנעננוו.
האוכל היה מתחת לכל ביקורת וכדיי לקבל מיץ תפוזים נאלצנו לשלם 6 דולר –במלון שהכול כלול .
לאחר שסמדר הרגישה חלשה רעבה ומאוכזבת היא הקדימה את טיסתה ביום .
במהלך חזרתה של לואיזה לארץ הם נתבקשו לעלות לאוטובוסים כדיי לנסוע לשדה התעופה לאחר מספר דקות נעצר האוטובוס ומשפחה שישבה לצידה התבקשה לפתוח את כל מזוודותיה על מנת לערוך חיפוש בתואנה שנעלמה שמיכה מהמלון . המשפחה הייתה המומה השמיכה לא נמצאה ואילו כל יושבי האוטובוס היו המומים ומושפלים .
לאחר כ 20 דקות נוספות לפתע נעצר האוטובוס והנהג הודיע שהוא לא ימשיך בנסיעה מכיוון שיש יותר מדי אנשים באוטובוס וביקש מ20 אנשים לרדת מהאוטובוס . חשוב לציין שהמקרה ארע בשעה מאוחרת באזור חשוך לחלוטין . לאחר שחווינו 10 דקות של פחד החליט הנהג להמשיך בדרכו .

החופשה שחיכנו לה במשך כל כך הרב זמן על מנת לנוח ולהתפנק התבררה כסיוט .
הדברים שהיו צריכים להיאמר לא נאמרו בשיחת המכירה ואם היו נאמרים היינו יכולות לחסוך מעצמנו את הסבל שחווינו.
חשוב לציין שבבדיקה שבצענו בדיעבד התברר שישנם תלונות רבות של לקוחות בעבר אשר ביקרו במלון הנ"ל נידונו בבית משפט ואף זכו .
לאור כל זה ראוי היה להציג תמונה אמיתית ולתת לנו את האפשרות לבחור .




עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה