פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העמדה בהבטחה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 12/4/09 עד 16/4/09 נסענו קבוצה של 20 איש (10 זוגות) לתורכיה.
נפשנו במלון שנקרא "לונג ביצ'" העסקה נעשתה באיסתא כשמבצע העסקה הינו השטיח המעופף.

משדה התעופה למלון נסענו כשעתיים, כך שהגענו למלון בשעה שהמטבח סגור לקהל, לא קיבלנו שום מזון למרות השעות הרבות שהיינו במטוס, שהתעכב מאד להמראה.

ביום העזיבה, עזבנו המלון בשעה 06.30 בבקר, גם הפעם לא צויידנו בשום מזון לדרך, למרות שבהטיחו במלון שנקבל סנדביצ'ים לדרך.

הפסדנו ארוחת צהרים יום ההגעה וארוחת בקר ביום העזיבה, ארוחות ששלמנו עליהם.

האיש מטעם השטיח המעופף לא נראה ולא נשמע, כי את הטיולים המוצעים דרכם לא עשינו, כך שהרגשנו יתומים ושווים פחות לעומת האורחים האחרים במלון שהגיעו דרך חברות אחרות שדאגו לעמוד בהבטחות

יש לי את שמות המתלוננים, אגיש בעת הצורך
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של 2 ארוחות שלא ניתנו ופיצוי הוגן על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה