פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה בבורגוס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/4/09 התלוננתי בפני פניות הציבור של חברת השטיח המעופף אודות הטעיות בפרסומם, שינוי מקום הנחיתה של המטוס על אף הבטחותיו של הנציג כי לא יהיו שינויים (הדגתי כי אני חולה לב ואשתי סובלת מבעיות גב), ארוחת חג שכללה לחם וגבינה מאחר ולא פתחו את מטבח המלון (היו רק 10 אורחים) ועוד. עוגמת הנפש הייתה והנה עדיין גדולה ואשתי "בילתה" את החופשה בבכי. תגובתם של השטיח המעופף הייתה הפנייה לאותיות הקטנות והתנערות מכל אחריות שהיא, ואף ציינו כי נוכל לקבל פיצוי ובתנאי שנזמין חופשה נוספת (עם הגבלות וסייגים). אודה על טיפולכם משום שכך לא נוהגים בלקוח חוזר.
וגם בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם ותגובה ראויה ולא התנערות מאחריות פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה