פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השטיח המעופף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב נחמה בתל אביב כתובת:
כנפי משק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה המכתב ששלחתי לשטיח המעופף ולא קיבלתי שום הענות

חבילה לתורכיה- "הכל כלול"- כנפי משק/השטיח המעופף- מלון לונג ביץ

ביום שני ה7.9 החלטנו בן זוגי ואני, דנה בהט לטוס לתורכיה. הגענו לכנפי משק שם החליטו להציע לנו דיל מיוחד (הכל כלול) ומפנק באנטליה שבתורכיה. במהלך הסגירה של העסקה, נמסר לנו, כי המיקום של המלון הוא נהדר, כאשר הוא 10 דקות נסיעה משדה התעופה וכן 10 דקות מהעיר אנטליה.

המראנו ביום חמישי, 10.9 ב10:25 בבוקר לאחר דחייה של פעמיים של הטיסה(במקור בשעה 5:00, לאחר מכן 9:25 ולבסוף 10:25). נחתנו בשדה, כאשר תור ארוך מאוד היה עד שהגענו לנציג של השטיח המעופף שמיין אותנו לשלח אותנו לאוטובוס המתאים. נסיעה של 10 דקות פתאום התגלתה לפתע כי היא בעצם שעתיים וחצי ורק באוטובוס גילינו שהמלון ממקום כ-90 ק"מ מאנטליה. בדיעבד, לו היו אומרים לי שצפויה לי נסיעה של שעתיים וחצי, לא הייתי נוסעת למלון הספציפי הזה, אני סובלת מבחילות כרוניות בנסיעות.

אבל זו הייתה רק ההתחלה, הגענו למלון בשעה 15:00 כאשר שוב תור עצום בכניסה וקבלת חדרים היתה רק בשעה 16:30. כאשר קיבלנו את החדר, הגיע נציג של המלון עם אנגלית משובשת ומסר לנו שהנציג של השטיח המעופף לא פה ולכן הוא יסביר לנו מה יקרה בימים הקרובים, יותר נכון מה מותר ומה אסור!. הקבוצה של הישראלים קיבלה צמיד ירוק, כאשר הנציג של המלון הבהיר לנו שלא נחשוב שזה הצמיד הירוק רק של הישראלים- לאחר מכן הבנו למה הוא אמר, אולי בגלל שכל שאר אורחי המלון עם צמידים כחולים!!!!- פשוט הפכנו לסכנה ביטחונית ולכן ניגשנו לקבלה ושאלנו איך ייתכן שכל הישראלים מקבלים צמיד ירוק והשאר לא? הפקיד בקבלה ענה שהם כביכול נשארים יותר ימים מאיתנו. לא נכון יום לאחר מכן הגיעו שתי משפחות שנשארו לשבועיים והפלא ופלא גם הם עם צמידים ירוקים- מזכיר משהו??- טלאי צהוב!!!. ההרגשה היתה רעה מאוד מאוד. ניגשנו אליו בשנית לשאול מה זו האפלייה הזו, הפעם תירוץ אחר, הם משלמים יותר... שוב לא נכון, ליתר דיוק אפילו פחות.

הצמיד הירוק- הכל כלול?- עד השעה 24:00 בלילה בלבד הכל באמת כלול וגם, אלכוהול תוצרת מקומית לעומת הצמיד כחול שמקנה לך כל סוג של אלכוהול וחופשי שתיה ואוכל 24 שעות... הלוואי והייתה לנו ההזדמנות לבקש, אפילו תמורת כסף נוסף(הן במלון והן בשטיח המעופף) בכדי לקבל את הצמיד הכחול.

זה לא הסוף, המלון ממוקם על כביש ראשי ובמידה והמזגן לא עובד, כמו שקרה כמעט כל הזמן, אתה לא באמת יכול לישון כי הרעש של הכביש הוא בלתי נסבל.
ביום השני לשהותנו, היה יום חורף ולכן החלטנו ללכת לשוק בעיר(כביכול 10 דקות נסיעה). נגשנו לקבלה, שם לא יכלו להסביר לנו כל כך איך להגיע, כי אין מי שמבין אנגלית כל כך. דיברנו עם אורחים באנגלית שהסבירו לנו מהיכן לרחת אוטובוס ו/או מונית, אבל העיר ממוקמת כ- חצי שעה נסיעה והיא בכלל אלאניה ולא אנטליה- למה לא אמרו הסבירו כלום, למה? כל כך הרבה טעויות באינפורמציה ההתחלתית- האם זה רק בכדי לסגור עסקה, אתם לא מעוניינים בצבירת לקוחות?.

הגענו לשוק ושם היתה בעיה יותר מסוכנת, בגלל אותו צמיד ירוק זיהו אותנו כישראלים ולא התייחסו אלינו או ליתר דיוק סילקו אותנו. לאחר מכן החלטנו לסובב את הצמיד שיהיה שצבע לבן ולדבר בעברית ביננו, כדי שלא יזהו ופתאום זה הצליח, יחס אחר!.

לסיכום, אנחנו שני אנשים שרצינו סך הכל לנוח קצת ולצאת לחופשה שאליה לא יצאתי כשלוש שנים, אך יצאתי מאוכזבת והמומה מאוד.
אבקש את התייחסותכם המהירה,
דנה בהט,
054-5950395
050-9007030

כתובת מייל: [email protected]

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ואזהרה לישראלים פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה