פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מלון ללא רשות וללא הודעה מוקדמת מראש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' נחמה 8, תל-אביב יפ כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט הזמנתי חופשה בטורקיה ולאחר חיפושים רבים בחרתי במלון Orange county"" שהתאים לי ולמשפחתי. את ההזמנה ביצעתי דרך חברת טרוולוקס לתאריכים 20/09/09 עד 24/09/09 מספר הזמנה 609928 . כאשר נחתנו בשדה תעופה של אנטליה וניגשנו לנציג של שטיח מעופף, התברר לנו שאין מקום במלון. לפי דברי הנציג "המלון מפוצץ" ולכן מעבירים אותנו למלון "Kremlin" ללא יותר מדי הסברים. זה לא המלון שבחרתי למרות שהוא הופיע ברשימות המוצעות ועל כן התאכזבנו מאוד, במיוחד לאור העבודה שתכננו את החופשה בצורה מסוימת ובמקום אחר.
יש לציין שהשירות במלון קרמלין היה גרוע, בחמישה ימים שהיינו במלון, ניקו את החדר רק פעם אחת. לא הייתה מיטה נוספת כשקיבלנו את החדר והיינו צריכים לרוץ אחרי צוות המלון כדי לקבל מיטה נוספת. כמו כן לא היו מספיק מגבות לכל המשפחה. גם אחרי שהתקשרנו מספר פעמים לקבלה, לא קיבלנו את המגבות לא ביום שהגענו ולא ביום למחרת.
מכיוון שידענו שיש לנו טיסה מאוחרת בחזרה לארץ, ניגשנו לדלפק הקבלה ביום שלישי וביקשנו לעשות ביום חמישי late checkout בתוספת תשלום. בקבלה אמרו לנו שאין בעיה, ובתוספת של 35 יורו לאדם הדבר אפשרי. צריך לגשת לקבלה ביום חמישי בבוקר ולהסדיר את העניין, אך כשהגענו לדלפק ביום מחישי בבוקר התברר שאין חדרים פנויים במלון ואנחנו צריכים לפנות את החדר עד 12 בצהריים.
כאשר תכננו את החופשה, ביום האחרון לפני הטיסה תכננו לטייל בעיר קמר עד הטיסה, אבל בגלל שינוי המלון היינו תקועים בלי חדר ואופציה לנצל את הזמן.
הייתי במלון קרמלין לפני כמה שנים ולא רציתי לחזור לשם שוב. מלכתחילה בחרתי מלון אחר מרשימת המלונות האפשריים. בסופו של דבר, לא קיבלתי את משהזמנתי. לא קיבלתי שרות או הסבר. לא נהניתי מהחופשה שעלתה הרבה מאוד כסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה