פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במלון "גלובוס" בבורגס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.7.2010 נסענו אני וחברי לחופשה בבורגס.
השתכנו במלון "גלובוס" , הממצב את עצמו כמלון 4* בחופשה על בסיס חצי פנסיון לאחר שהומלץ לנו עליו בחום, ואולם נתקלנו במספר ליקויים שגרמו לנו עוגמת נפש רבה במהלך הטיול עד כדי כך שהרסו לנו את החופשה. להלן המקרים :

1. עם הגיענו למלון בסמוך לשעה 23:00 בלילה בין חמישי לשישי, ניתנה לנו "ארוחת ערב" שכללה פרוסת לחם , תפוח ובקבוק מים בשקית .
2. עם הגיענו לחדר חיכו לנו 2 מיטות יחיד נפרדות, על אף שציינו במפורש כי אנו זוג. הדבר גרם לאי נוחות מכיוון שהפרטים כפי שציינו בהזמנה לא זכו להתייחסות. פנינו לקבלת המלון בבקשה להחלפת החדר או לפחות להחלפת המיטות בבוקר שאחרי אך נענינו בשלילה תוך שהנ"ל מזלזלים בנו.
3. ביום שישי , 23.07.2010 , בסמוך לשעה 12:00 , התרחשה הפסקת חשמל שפגעה בכל האזור התיירותי של בורגס ונמשכה לסירוגין כיום וחצי.
בסביבות השעה 18:00 ירדנו לחדר האוכל על מנת ליהנות מארוחת הערב של המלון אך פקידת הקבלה ענתה לנו (ושוב – בטון מזלזל) שהערב מחכה לנו ארוחת ערב מיוחדת. הארוחה המיוחדת כללה (שוב) פרוסת לחם , ותפוח . בשל הארוחה העלובה נאלצנו לחפש מסעדה ברחבי העיר (בעוד שבמלונות כמו "פלנטה" ו"חריזנטמה" הגישו ארוחות ערב מלאות תחת אותן מגבלות של החשמל) . יצוין כי בשל הפסקת החשמל והגשם שירד באותו ערב, נאלצנו ללכת זמן רב ובגשם שוטף עד שמצאנו מסעדה ראויה ושילמנו על ממיטב כספנו על אף שלא היינו אמורים לשלם עליה באירוח ע"ב חצי פנסיון. בנוסף, בערבים בהם שהינו בחדר אוכל , נאלצנו לשלם עבור בקבוק מים מחיר מופקע למרות שביקשנו בסך הכול כוס מים ומן הראוי לדרוש בחצי פנסיון את המינימום הנ"ל בתנאים כאלה וממלון ברמה כזו.
4. במהלך הפסקת החשמל נתקלנו בשני אירועים מרגיזים נוספים : האחד – דלתות ההזזה של המכונות במכולות עובדות על חשמל ולא נפתחו , והשנייה שההפסקה נמשכה אל תוך הלילה ולא היה חשמל בחדר ואפילו שלטי החירום לא פעלו. ביקשנו מהקבלה לסייע לנו בבקבוק מים אחד ונר אחד וקיבלנו תשובה מלגלגת שהציוד הוא לקבלה בלבד.
5. בחדר האוכל , בנוסף לאמור, נתקלנו בהיגיינה ברמה נמוכה מאד. לדוגמא : באחת מארוחות הערב הבשרית, קערת המלפפונים לא הייתה שטופה וניתן היה בקלות לראות בה שאריות גבינה מארוחת הבוקר. בנוסף נגרם לנו עוול מכיוון שבארוחת בוקר אחת לקחתי פרוסת לחם מטוגן , וכשאכלתי ממנו כמעט נחנקתי מקליפת ביצה שנשכחה עליו. בנוסף, באנו בשעות מוקדמות יחסית ואף על פי כן אוכל שנגמר כך הוא נשאר ולא היה כמעט מה לאכול.
6. נוסיף ונאמר שלעוגמת הנפש הנ"ל התווספו דברים כגון מזגן שלא עבד ומעלית שנתקעה רבות בין הקומות, דבר שהרס עוד יותר את כל רצוננו להישאר בחופשה מזוויעה זו ובטח לא תאם לסכום ששילמנו עליה.
7. כמו כן, בשיחתנו עם נופשים נוספים במלונות הסביבה התברר לנו שהיחס שקיבלנו היה גרוע ביותר, ונופשים אחרים זכו לשירות ויחס שאנחנו רק יכולנו לחלום עליו , במלונות שמדרגים את עצמם באותה הרמה!!!

אנו חשים פגועים ומרומים. לא קיבלנו כלל תמורה לכספנו וכל הדברים שמנינו פגעו לנו בהנאה מהחופשה והפכו אותה לקרב הישרדות בן 6 ימים . אנו מבקשים להביא את הדברים לתשומת לבכם ולראייתכם לנכון מה ניתן לעשות במצב כגון זה.
עליי לציין שהועבר מכתב בפקס לשטיח המעופף לפני מספר ימים, אך לא זכינו למענה.
תודה.

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה