פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שנגרמה לנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי תלונה לנופש ישיר שהם העבירו את מכתבי לאיסתא ואיסתא העבירה את התלונה שלי לשטיח המעופף התלונה היתה שנסענו לורנה וכאשר הגענו למלון שמנו כלל לא הופע ברשימת המלון אף על פי שהיה לנו וואוצר מחברת השטיח המעופף שלחתי מכתב לנופש ישיר הם העבירו את המכתב לאיסתא ואיסתא העבירה את מכתב התלונה שלנו לשטיח המעוף עד היום לא קיבלתי שום תשובה ותגובה לתלונה שלנו. מכתב התלונה נשלח ב 10 ליוני כאשר חזרנו מהנופש ועד היום לא קיבלנו תגובה על מכתבנו אודה לכם על טיפולכם המהיר ותשובתכם מה עלי לעשות במקרה כזה
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה