|
|
|
|
|
|
תשלום נוסף |
נושא התלונה: |
אריאל רחל |
שם/כינוי: |
יום שלישי 24 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת נופש לבני+חברים שלו אצל טוס בזול.
בית דירות באיה נאפה 7 לילות.בחדר מזגן מטבחון כך מכקו לי את הנופש עי נסיה.
בפרסום של המלון אשר מופנה המודע של החברה יש אתר של המלון כאשר מפורסם חדר ממוזג+חדר אמבטיה ומטבחון.
נהדר כאשר הילדים הגיע למקום מבקשים מהם תשלום עבור שימיש המזגן.
התקשרתי לחברת טוס בזול אשר מוכרת או סיטונאית של השטיח. המנהל בשם תומר עמר לי לתתקשר לשטיח.
אני רוצה תשובות מהחברה ששילמתי ושלו יעבירו אותי למישהוא אחר.
הגיע הזמן שהם יעמדו מאחורי היתחייבות שלהם.
אפשר לראות את המלון ב-anthea apartment hotel aya napa
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום עבור המזגן ששולם בחדר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
השטיח המעופף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|