פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השטיח המעופף- נופש שהיה לעוגמת נפש אחת גדולה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזצנו נופש לאי קוס. דאגנו מראש שהתארכיכם יצאו נוחים ושיהיו לנו 6 ימים מלאים לבילוי באי. את הנופש הזמנו כ-3 חודשים מראש כדי להבטיח מקום. ולמרות זאת!
עוד לפני שיצאנו הודיעו לנו שהטיסה נדחתה ביום, אך בתמורה נקבל עוד לילה.
יומיים לפני הטיסה הודיעו לנו שהטיסה חזור נדחתה. האמת היא שהיו טיסות אך לנו משום מה לא היה מקום עליהן. קיבלנו 2 אופציות: או להקדים את חזרתנו ביומיים, או להישאר 5 ימים נוספים במלון מדרגה נמוכה יותר.
לא יכולנו להישאר עד התאריך המאוחר בגלל אילוצי עבודה וכד' ונאלצנו להקדים את חזרתנו. כל הנופש הזה היה עוגמת נפש אחת גדולה, אי ודאות, יחס לא אישי, לא היה עם מי לדבר מטעם השטיח המעופף. חזרנו בתחושה שיותר לא נרצה שום עסקים עם החברה הזו. נאלצנו לקום ב- 3 בבווקר כדי להיות בזמן לאוטובוס בזמן שהטיסה עזבה ב-8.30 בבוקר. הלך הלילה שלפני והכול הלך רע.
וכל הסיפור הזה קשור לנופש שנתי שהיה אמור להיות חוויה נפלאה.
אנו דורשים פיצוי הולם!!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה