פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוויה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הזמנתי חבילת נופש לקוסטה בראווה לתאריכים 1-8/9,השירות כולל שירות העברות שהינו איסוף מהשדה למלון וחזור שבמהלכו מחולק עלון שמאפשר רישום לטיולים מאורגנים בסביבה דרך החברה.אני ובן זוגי נרשמנו ל2 טיולים מהטיולים הנ"ל שאחד מהם טיול מקיף לברצלונה והשני לעיירות בניולס ובסאלו.הוסבר לנו שעת ומיקום האיסוף לטיולים במהלך הנסיעה וגם הופיע בעלון.
לטיול הראשון הגענו בשעה ובמקום צוין,לאחר כחצי שעה של המתנה התקשרנו
למספר שהופיע בעלון והוסבר לנו כי עדיין לא באו לאסוף אותנו וכי נמתין במקום שצוין,המשכנו להמתין עוד כחצי שעה ולאחר המתנה של שעה בערך התקשרנו שוב למשרד-הפעם נאמר לנו כי יש עיכוב עם האיסוף וכי עלינו להמתין שיבואו לאסוף אותנו,לאחר שעה וחצי!!!! התקשר אלינו נציג בשם שאול מהמשרד התנצל והסביר כי כנראה הנהג לא מצא אותנו ועזב,יש לציין כי נלקח מאיתנו מספר טלפון והיה ניתן להשיג אותנו כפי שעשה הנציג מהמשרד.
שאול ביקש מאיתנו כי נסע באוטובוס לברצלונה ונצטרף לקבוצה שם, לא הסכמנו לכך משום שרק נסעיה לברצלונה אורכת כשעתיים!!ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש את הסיור ערב שהתקיים יום לאחר מכן בערב,הנציג הבטיח כי הפעם יאסוף אותנו ב7 וחצי בדיוק.
מיותר לציין כי המקרה הנ"ל גרם לעוגמת נפש,לבזבוז זמן רב ולשינוי תכנוני הטיול ובנוסף לכך בעקבות הארועים הנ"ל רבתי עם בן זןגי מה ששיבש את כל החופשה שלנו.
יום לאחר מכן המתנתי לבדי במקום ובשעה ששאול ציין על מנת שיאספו אותי לסיור לילה שאמור להיות פיצוי על עוגמת הנפש שחווינו יום לפני,אך גם הפעם המתנתי במקום כחצי שעה,בוצעו כמה נסיונות ליצור קשר עם הנציג ועם מוקד השירות אך ללא הצלחה,לא היה מענה בשום טלפון, לאחרכשעה של המתנה לאיסוף התייאשתי וחזרתי למלון עצבנית,מיואשת ומאוכזבת קשות.רק בשעה 22:30 ניסה ליצור קשר שאול הנציג,אני כבר הייתי עייפה ומאוכזבת בפעם השנייה ועלתי לישון.ביום למחרת התקשרתי למשרד ושאול הנציג ענה והביר כי הוא מתנצל וכנראה היתה אי הבנה ובלבול עם שם משפחה דומה לשלי במלון אחר ובאו לאסוף אותם במקום אותנו ולאחר שהבינו את הטעות אפילו לא ניסו לתקנה ולבוא לאסוף אותנו.
רצף ארועים הנ"ל גרם לכשלון כל החופשה שהייתה רצופה בעוגמת נפש,ריבים וסכסוכים ביני לבין בן זוגי,בזבוז זמן יקר ,בזבוז כסף,שינוי תכנונים ואי הספק של כל האפשרויות והתכנונים לחופשה הנ"ל(לדוגמא הספקנו לראות רק חלק מהאתרים והאטרקציות בברצלונה שתכננו )
בנוסף לכך לאחר חזרתי ארצה בדקתי את חשבון הסלולרי שהסתכם בשיחות בחול בסכום של כ300ש"ח,שהשיחות היחידות שקיבלתי או הוצאתי היו למשרדי החברה בברצלונה (יש באפשרותי להוציא פרוטי שיחות שיוכיחו את העיניין).
ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה