פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי במרכז ההזמנות השטיח המעופף -נציג בשם יניב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה לנופש בפראג ע"י נציג בשם יניב
הבחור הבטיח לי אישור למלון ולהזמנה תוך 24 שעות.
עד לרגע זה עברו כבר 4 ימים. ועדין אין לי אישור להזמנה.
אני פניתי אילו מספר פעמים בטלפון , הוא הבטיח שיחזור עם תשובה , וע היום לא חזר.
ברצוני לוהוסיף ולומר כי הנופש אמור להיות בזמן של פחות משבוע.
בזבוז טלפונים וזמן יקר סוג הנזק :
תשובה מהירה ופיצוי על עוגמת הנפש והטלפונים המיותרים פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה