פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והטעיה והסתרת מידע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נחמיה 8 יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי יצרתי קשר עם השטיח המעופף בכדי לסגור חופשה משפחתית לבורגס-בולגריה.דיברה איתי נציגה מאוד נחמדה בשם איריס,הסברתי לנציגה בפירוש שאני טסה עם הילד שלי בן השנתיים וחצי וכי חשוב לי שהמלון יהיה טוב ושבאיזור יהיו בתי קפה או מקומות בילוי אחרים בכדי שנוכל לטייל ולהנות (התאריך המדובר היה ב-7.4 בסופ"ש).הנציגה הסבירה כי התאריך הזה פותח את העונה אך אומנם לא כל המקומות יהיו פתוחים מכיוון שזוהי ההתחלה אך עדיין יש על הטיילת בתי קפה ומסעדות ומקומות בילוי נוספים,בנוסף הוסבר על ידי הנציגה כי מזג האויר תואם למזג האויר בארץ. מכיוון שהבית מלון שהוצע לי לא כל כך מצא חן בעיני הוספתי עוד 120 דולר לעבור למלון חריזונטמה. לאחר כשבוע וחצי בערך איריס מתקשרת אלי וטוענת כי הטיסה בוטלה מכיוון שאין מספיק נוסעים,היא הציעה שנוסיף עוד 115 דולר והיא תצרף אותנו לטיסה שיוצאת ב-17.4 (למרות שהיינו צריכים לבצע שינויים לגבי הסידור בעבודה והשינוי היה כרוך בהוצאות נוספות החלטנו לבצע את השינוי מכיוון שמדובר בחופשה משפחתית שציפינו לה בקוצר רוח. איריס התנצלה על השינוי והבטיחה כי לא יהיו שינויים נוספים. ב-12.4 מתקשרת אלי נציגה אחרת מהשטיח המעופף וטוענת כי יש בעיה עם הטיסה ועלי לפנות לאחראי משמרת בשם רביע לברורים נוספים,כאשר התפנתי מהעבודה יצרתי קשר עם המנהל ונאמר לי כי ההזמנה שלי למלון בוטלה מכיוון שהמלון לא מקבל בתאריך זה תיירים וכי הם נאלצים להעביר אותי למלון הראשון (קוליסאום) שהוצע לי. מכיוון שכבר היינו ערוכים לטיסה ולקחנו חופש מהעבודה וכבר ציפינו לצאת לחופשה, דברתי עם איריס והסברתי שאני מוכנה להתפשר על המלון בלית ברירה אך אני מבקשת את ההחזר של ה-120 דולר שהוספתי למלון החריזונטמה,איריס מייד הסכימה להצעה ואף טענה כי המנהל אישר את הדבר וכי אני יקבל את ההחזר,עקב כך הסכמתי לחתום על העברה למלון קוליסאום. לאחר שלא קבלתי את השובר החדש למלון פניתי לאיריס ונאמר לי כי לא אושר לי ההחזר הכספי וכי ביטול העיסקה כרוך בתשלום.למרות מאמצי להסביר שהובטח לי החזר נתקלתי באטימות וזילזול מצד איריס ומצד השירות לקוחות בכלל,כל פעם שביקשתי לדבר עם מנהל בכדי לאמת את הדבר שמו אותי בהמתנה ולבסוף ניתקו לי את הטלפון.נוצר מצב כי כל פעם שהתקשרתי למוקד בניסיון לקבל פיתרון לבעיה ניתקו לי את הטלפון או ששמו אותי בהמתנה.ואף מנהל לא יצר איתי קשר או הסכים לדבר איתי. (לבסוף לאחר 3 שעות של פניות למוקד בניסיון נואש לקבל פיתרון,קיבלתי תשובה כי אושר לי החזר כספי (שעדיין לא הוחזר לי).
למרות הכל החלטנו לצאת לחופשה אך כל מה שנאמרלי ע"י איריס היה שונה לחלוטין מהמציאות. הטמפרטורה היתה כ-8 מעלות (לא תואם לארץ בכלל),שלמתי על דיל לבורגס והביאו אותנו לסאני ביץ כ-150 קילומטר מבורגס,העיר היתה ריקה לחלוטין מבני אדם,כל החנויות היו סגורות ולא יכולנו אפילו לטייל בחוץ מהקור. בלית ברירה נאלצנו לקחת את הטיולים המאורגנים של השטיח המעופף במחירי הפקרות ביום השני, והשלישי. הטיולים היו קצרים ומהירים ,היה לי מאוד קשה לעמוד בקצב עם עגלה וילד כך שלא נהננו מהטיולים,בסביבות השעה שלוש וחצי חזרנו למלון ומכיוון שלא היה שום פעילות במלון ישבנו עם הילד בלובי עד הערב ללא מעש.
אני מרגישה עוגמת נפש מצד השטיח המעופף בזילזול שלהם בי ובכך שלא היו כנים לגבי המקום וגרמו לי ולילד שלי לסבול בטיול ולצפות לחזור לארץ כמה שיותר מהר.
בזבוז כסף ועלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם.. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה