פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות+נזק כספי +עגמת נפש איומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה חודשים תכננו אני ובעלי את הטיול הנ"ל לבורגס שבבולגריה ,בדקנו בכל החברות על מנת שנהנה מהנופש הטוב ביותר! לשיננו אך האכזבה שקרתה לנו אין לתאר במילים ,אני פונה אליכם לאחר שפנינו לחברה והתשובה הייתה מאוד אדישה מבחינתם ,האחריות חלה על גורם מחו"ל ולא עלינו..הכי קל הכי כיף לומר לא? רק מה שקרה שמאז נפלנו בין הכסאות ואת הפיצוי על העוול אף אחד לא נתן,הסיפור אורך כחמישה ימים אנסה לקצר כי יש המון מה לומר אז אסכם את זה בנקודות:
א.החלפת מזוודות עם נוסעים אחרים ז"א שלאורך כל הטיול שהיה בבולגריה נאלצנו להסתובב חסרי כל ולקנות ה כ ל מא' ועד ת' מהפריט הקטן ביותר הכולל הלבשה תחתונה ביגוד הנעלה רחצה קוסמטיקה וכו' ורק ביום חזרתנו לארץ אחרי מאמצים שלי ושבירת שניים מול השפה הזרה מצאו לי לנו את התיקים,אבל מבחינתנו הטיול נגמר בסבל חזרנו מותשים במקום רעננים.
ב. איך זה קשור לחברה תעופה? כי הבטיחו שכל שאלה או בעיה יש מתווך ביניים שזו החברה שלנו "השטיח" אך למזלנו המר כל אנשי הקשר שקבלנו את מספרםלא היו זמינים ואלו שהשגנו בארץ: ענו תשובה סתמית אין באפשרתינו לעזור ,ז"א שבית המלון הוא רק גורם חיצוני כי חברת השטיח עבדו מולם והנציגים של החברה אומרים שזה לא קשור אליהם אז מה עשינו רק צעקנווחפשנו במשך חמישה ימים את כל מי שיכול להיות קשור לחברה הזו אך הם לא ממש עזרו , נאלצנו להפעיל קשרים שלנו כדי להבין מי יעזור לנו למצוא את המזוודות בשדה תעופה בולגריה? אני מניחה שהבנתם של מי האשמה והעיקר את כספם הם קיבלו ואחר כך לכו תשבורו את הראש בארץ זרה, אז למה בעצם נסענו עם חברה? עם הינו צריכים לעשות הכל בכוחות עצמינו, ולצאת בכזו אכזבה שאין עם מי לדבר, מילא אם זה טיול בארץ, אז מסתדרים , ז"א שאם קצת עירנות של החברה והבנה ללקוח ביום עצמו של המקרה הכל היה מסתדר! רק הם סחבו אותנו בתשובות לא רלווניטות כשמדובר סכ"ה בחמישה ימים ותשובתם הייתה מחר ננסה לעזור ווים למחרת שוב ענו: מחר ננסה לעזור... כך העברנו טיול שלם בתשובות שקריות כמו.: מצאנו לכם איש קשר בשדה התעופה שכבר שלח את המזוודות לבית המלון אבל זה היה עוד שקר כי המזוודות נמצאו רק ברגע ההמראה לארץ אחרי מאמצים חוזרים שלי מול חברת התעופה הבולגרית.
אשמח שתעזרו לי בעניין
כספי סוג הנזק :
פתרון משמעותי הייזכה אותנו על הנזק הכספי שיצא לנו בהוצאות על הטיול הלא טיול הזה. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה