פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה QS 824 מפראג לישראל תאריך 9.6.2011 שעה 02:15 נושא התלונה:
בן דוד ראובן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה טענה יום וחצי לפני הטיסה כי עקב תקלה במטוס גויס מטוס קטן יותר ויש צורך בהעברת חלק מהנוסעים ליעד אחר.
באופן מפתיע נבחרה קבוצה גדולה של נוסעים שהתארחה במלון אפולון בפארג.
החברה דרשה מהנוסעים להתייצב במלון בשעה 15:00 בתאריך 8.6.2011 עם המזוודות על מנת להסיעם לבודפשט לטיסה חזרה לארץ.
נציגי החברה בפראג טענו כי מדובר בנסיעה של כ- 5 שעות.
בפועל הנסיעה ארכה כ- 8 שעות שאחריהם המתנו עוד 3 שעות עד למועד הטיסה בשדה בבודפשט.
שינוי היעד נעשה לדעתי שלא לפי המקובל בעולם התעופה (הפניה לחברה אחרת או טיסה אחרת מאותו יעד או הטסה ביניים ליעד אחר הם הדרכים המקובלות).
פצוי על קיצור החופשה,פצוי על עוגמת הנפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה