תלונות השטיח המעופף

יחס מזלזל, חוסר תשומת לב ללקוח, חוסר אירגון איחור זמנים מטורף, דיבור מלגלגi נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד שירות לקוחות סניף חברה:
אני ובן זוגי סגרנו דרך השטיח המעופף את חבילת הנופש לברצולנה ולקוסטה ברווה בחור בשם ערן שהיה תחילה נחמד ואדיב אך ברגע שהחלטנו לקצר מעט את הטיול הוא התחיל לשנות את הגישה והחל לדבר בדיבור מלחיץ ולא אדיב אך זאת רק ההתחלה. ניסו לשכנע אותנו לסגור בית מלון יקר יותר אך לבסוף החלטנו שזה לא הטייפ של הטיול שאותו רצינו וערן התחיל לצעוק שאנחנו רוצים לשנות את היעד. הגיע התאריך וסוף סוף אנחנו נוחתים בברצלונה לאחר לילה ללא שינה ואף לב הפלא כל הנציגים של החברות האחרות עומדים שם מלבד השטיח המעופף. הסתובבנו רבע שעה בחיפוש אחרי נציג אך ללא מציאת המטמון ולפתע הגיח נציג שגם היה מאוד לא אדיב וסימפטי בשם שאול צמח והוא קורא לעצמו אחראי נצגים בחול שאול הוביל אותנו לעבר האוטובוס שלנו ולאחר שהעמסנו את המזוודות והתמקמנו מתברר שזה לא האוטובוס שאליו היינו צריכים לעלות אך העברנו את הדבר לסדר היום והמשכנו ללכת לעבר האוטובוס אליו אנו מייחלים הוא החל בהסבר קצר ולאחר מכן ירד מהאוטובוס. ועלה נציג אחר שאמר מופרשות כמו שאול צמח שיש מוקד שירות לקוחות וזאת שיחת פנים שעולה לנו מהטלפון הנייד רק 87 אגורות לדקה וכשנרצה להזמין טיול לא תהיה בעיה וישמחו להזמין את הטיול שאנחנו רוצים. במשך יומיים שלמים אנחנו מנסים לתפוס את מרכז ההזמנות המהולל אך ללא מענה אנוש וכל זה בידיעה שזה עולה לנו רק 87 אגורות לדקה ועונה המשיבון ללא מענה אדם. לאחר יומיים לקראת ערב הצלחנו לתפוס את הנציגה שלא ידעה שום פרט על הטיול של שבת והבטיחה לחזור תוך שעה מה שלא התקיים מעולם. לאחר כמה טלפונים נוספים שחייגנו אליה ענתה ומסרה פרטים ואמרה שהיא תרשום אותנו לטיול של יום שבת ושנהיה מוכנים בשעה 10.00 בבוקר עם המזוודות בחוץ הסברנו לה שאין לאוטובוס מקום לחנות מאחר ואין כניסה למכוניות כי המלון לא יושב על כביש ראשי והאם כדי לצאת לכיוון הכיכר שבה הורידו אותנו בתחילת הטיול אמרה שאיננה יודעת ולא ניסתה לברר אבל נאמר לה מפורושות תודיעי למדריך שנחכה באותה כיכר שבה ירדנו ביום ההגעה ליד המלון סיריוס. אמרה בסדר וששם הסתיימה השיחה. יום שבת 10 בבוקר אנחנו דואגים להקדים את המועד ולחכות בכיכר ומתחילות לחלוף להם הדקות וכאשר ראינו שעברה לה שעה לאחר שהשמש יוקדת ואנחנו עם המזוודות כי הובטח לנו שמשם יקחו אותנו באופן ישיר לשדה התעופה אנחנו מנסים לתפוס את שירות הלקוחות אך כמובן שהם לא עונים כי זה יום שבת. במקרה ובטעות היינו מספיק חכמים כדי להסתכל בפלייר נוסף שחילקו וממש בנס הגענו לאותו אדם נכבד שלא רצה להגיד את שמו כי דיבר באופן מעליב מזלזל ופחד על מקומו שבכלל לא ידע כי סגרנו את הטיול שעה וחצי עמדנו בכיכר לאחר רבע שעה האוטובוס הגיע והמדריך של הטיול מעיז לשאול אותנו בחוצפה אתם בטוחים שאתם על הטיסה הזאת כי אתם לא רושמים מה המספר טיסה שלכם ויותר מזה כשראה שאנחנו זעומים דיבר בגסות רוח ואמר טוב בסדר בסדר יאללה יאללה תעלו
אז אני רק מנסה להבין לאן הגעתי לנופש או למירוץ אחרי הנצגים והטיולים
הגענו לארץ ובררנו את מצב החשבון שהגיע ל750 שקל רק שיחות מחול נשארנו פעורי פה כי אותנו ידעו שאלו הם רק 87 אגורות לדקה
באיזו זכות יש לשטיח המעופף לגזול ממני כסף על מוקד שירות שלא עונה או לשקר לי לגבי המחיר?!!!!!!!!!!! לדקה אותו נצגי וודאי לא ישלם את המחיר הזה אז באיזה זכות יש לאדם הזה להטעות את האנשים אם הוא אננו בטוח שלא יזרוק מחירים הוא אמר שהוא גר שם והוא יודע ומבין אז כנראה שלא כל כך .
במהלך הטיול המדריך זלזל בקבוצה ולא התחשב שיש בטיול אישה מבוגרת שבעלת נכות קשה וכשניסו להאט אותו התעלם .