פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ארגון ובריחה מאחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך 19.6.11 קניתי שני כרטיסים לרודוס לבית המלון Rhodos Palace. שהגענו למלון בשני אוטובוסים מלאים (שעתיים אחרי שנחתנו ברודוס) ראינו בדלפק קבוצה של 50 אנשים במספר מחכים בתור בלובי כדי לקבל את חדרם. בלובי היו רק שתי פקידות שטיפלו לאט באנשים. הצטרפנו לתור ועמדנו בו שעתיים וחצי(עם המזוודות) עד שקיבלנו את חדרנו. אמרנו לשוקי הנציג של "השטיח המעופף" שידבר עם מנהל המלון ושידרוש נציג רק בשביל הלקוחות של "השטיח המעופף" אך הוא אמר שאין לו מה לעשות. מבחינתי לא יעלה על הדעת ששילמתי יותר מ900 דולר לי ולחברה שלי בשביל לחכות שעתיים וחצי בתור בלובי כדי לקבל מפתח לחדר.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה