פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא הגיעו לאסוף אותנו מהמלון לשדה תעופה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה- 29.6.11 בשעה 21:35 נקבע לאסוף אותנו (אני בת 23, אחותי בת 18 ואמי) מנק' איסוף מסויימת בברצלונה לשדה התעופה חזרה לארץ.
פקדנו את המקום כבר ב- 21:25 ממתינות ומצפות להסעה המיוחלת. חצי שעה לאחר השעה שנקבעה יצרנו קשר עם שאול על מנת להבין מה קורה. הוא שוחח בקשר עם הנהג ונזף בו שממתינים לו 3 נוסעים שהוא לא אסף עוד. נאמר לנו שתוך 10 דק' הוא מגיע. לאחר 20 דק' נוספות של המתנה שוב יצרנו קשר, ונאמר לנו שתוך דקה שתיים הוא שם. 10 דק' נוספות של המתנה הובילו אותנו להתקשר בשלישית, ואז נאמר שהוא שלח את רועי עם הפרייבט שלו שיאסוף אותנו תוך דקות ספורות. ההמתנה היתה ארוכה ומייגעת ורועי לא הגיע. התקשרנו לשאול והוא אמר "אין לכם מה לדאוג הדיוטי במילא סגור" וכי ההסעה היתה ואנחנו לא הגענו בזמן.. ! רק בשיחה הרביעית הוא מצא תירוץ הולם ובלתי נכון בעליל. הוא היה תוקפני וגס רוח, ובנוסף לכל גם שקרן.
לא יכולנו להמתין יותר ולקחנו מונית ספיישל.
את היום האחרון בברצלונה לא נשכח לעולם- ההמתנה על רגליים עייפות וכואבות בעמידה במשך שעה וחצי, היומולדת שחגגנו לאמי ושעצרנו הכל באמצע על מנת להספיק להסעה, והזמן האבוד שיכולנו עוד לנצל עד אז.
השיחות עם שאול היו בלתי נסבלות, הוא דיבר לא יפה, צעק וענה תשובות לא לעניין.
לא עניינו אם ברצוננו לפקוד את הדיוטי או להסתובב עוד שעה בין חנויות ואם סתם בא לנו שיאספו אותנו בזמן שנקבע לנו.
לטיולים המאורגנים בסביבת ברצלונה השטיח המעופף ידעו להתקשר ולשאול היכן המטיילים שהזמינו מקום, אבל לאנשים שלא עולים לאוטובוס הביתה - בשביל זה אין צורך להתקשר. את הכסף כבר קיבלו ממזמן.

עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה