פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות נושא התלונה:
גולן שלמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמננו חבילת נופש בכרתים, ההזמנה נעשתה טלפונית.
למרות שהחברה מצהירה על מוקד שירות של 24 שעות, כל פנייה טלפונית, ולא חשוב באיזו שעה ביממה, כרוכה בהמתנה של מעל 30 דקות בממוצע לקבלת נציג שירות.
מאחר והמלון שביקשנו לא אושר,על מנת לשנות מלון ועל מנת לקבל את הכרטיסים במייל נאלצנו להתקשר במשך 3 ימים ומספר פעמים ביום. לאחר המתנה ארוכה, בכל פעם נתקלנו במוקדנית אחרת שהבטיחה שהכרטיסים ישלחו בתוך מספר דקות אך לשווא. יתרה מזו חלק מהמוקדניות היו חצופות והתייחסו בזלזול משווע.
בסך הכל בזבזנו עשרות שעות בתיאום נסיעה זו.
לעולם לא נחזור לשטיח המעופף

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה