תלונות השטיח המעופף

יחס מחפיר מצד נציגת החברה ברודוס ודרישה להחזר הוצאות העברה לשדה התעופהde נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נציגה ברודוס סניף חברה:
בתאריך 16/9 - 19/9 נסענו לשלושה ימים לרודוס למלון אליסיום דרך חברת השטיח המעופף.
הטיסה חזרה לארץ הייתה אמורה לצאת ב-19/9 בשעה 09:35 (טיסה 074 של ארקיע). נציגת השטיח המעופף אמרה בתדריך שהעבירה בהעברה בדרך למלון שיש ליצור קשר עם הנציג כדי לאשרר את הטיסה ארצה ואכן כך עשינו. דיברנו עם נציג בשם שוקי ב-17/9 שאמר שעלינו לבדוק בלוח המודעות של המלון לילה לפני הטיסה חזרה האם החברה עדכנה בדבר שינוים בזמן הטיסה ושעת האיסוף מהמלון.
בלילה שלפני החזרה המתוכננת בדקנו בלוח המודעות המיועד במלון ושעת הטיסה שהופיעה על הלוח של חברת השטיח המעופף הייתה השעה המקורית - 09:35 ושעת האיסוף מהמלון הייתה 05:45.

לפיכך קמנו למחרת בשעה 05:00, התייצבנו בלובי המלון בשעה 05:45 וחיכינו להסעה. וחיכינו עוד להסעה. אחרי שחיכינו שעה וחצי להסעה שלא הגיעה הסתכלנו מיוזמתנו באתר של נתב״ג וראינו ששעת הטיסה הוזזה בארבע שעות ל-13:35. רק בשעה 07:16 הצלחנו להשיג בטלפון את נציגת השטיח המעופף במספר המקומי שניתן לנו (6974344674)- היא טענה שהיא שלחה פקס למלון והעבירו הודעות לחדרים בלילה שלפני בדבר שינוי הטיסה ארצה וכשאמרנו שלא קיבלנו שום הודעה, הגיבה בעוינות ובזלזול. שאלנו מתי יתבצע האיסוף והיא אמרה שבשעה חמישה לעשר יאספו אותנו.

בשעה חמישה לעשר אכן יצאנו לחזית המלון אך לא ראינו אוטובוס, חיכינו 3 דקות והתקשרנו שוב לנציגה (בשעה 09:58) הנציגה הרימה את קולה לצעקות ואמרה שהיא כבר דיברה איתנו בבוקר ואמרה לנו שהאוטובוס יגיע בשעה עשר, אז הוא יגיע ושנמתין בסבלנות.

המתנו עד שעה עשר ורבע ואז נכנסנו למלון לברר מה קורה. הסתבר לנו שהנציגה בטלפון עם פקידי הקבלה של המלון מאחר והאוטובוס הגיע כבר בתשע ארבעים ונסע בלעדינו. הנציגה האשימה את פקידי הקבלה שהיא מסרה הודעות ושלחה פקס אך הם לא העבירו את ההודעה ולכן זו אחריות שלהם.

כשביקשנו שיעבירו לנו את הטלפון על מנת שנדבר איתה היא שוב הרימה את קולה בצרחות ובהאשמות שהיא אמרה לנו בבוקר שהאיסוף יתעכב בארבע שעות בדיוק, על אף שעשר דקות קודם לכן טענה שהאיסוף רק בשעה עשר ושנחכה בסבלנות...
היא אמרה לנו שזו אשמת המלון ושהמלון יממן לנו מונית לשדה התעופה מאחר וההסעה כבר נסעה ואין לה שום כוונה לדאוג לנו להסעה חלופית.פקידי המלון (שהיו מאוד אדיבים ונעימים בניגוד לנציגת השירות) ביקשו לדבר שוב עם הנציגה על מנת לאמת שאכן נשלח פקס. במהלך השיחה המלון ביקש מהנציגה את מספר האישור של הפקס ושעת השליחה ואז פעם נוספת הנציגה שינתה את גרסתה וטענה שהיא לא שלחה פקס אך דיברה טלפונית עם הקבלה. במלון נכחו שני הפקידים שעבדו במשמרת ערב ואמרו שהיא מכירה את שמותיהם והיא כלל לא דיברה איתם בערב הקודם. לאחר בדיקה מקיפה שערך המלון הם הודיעו לנציגה ששום פקס לא נשלח ושום שיחת טלפון לא נערכה ולכן הם לא מוכנים לממן העברה שכן זו אינה אחריותם. הנציגה אפילו לא טרחה לעדכן אותנו בדבר, היא ניתקה את השיחה עם צוות המלון ולא ענתה לשיחותינו. צוות המלון הוא שעדכן אותנו בנושא.

ניסינו להשיג שוב לאורך היום את נציגת השירות אך היא לא ענתה יותר לשיחותינו.
בסופו של דבר נאלצנו להזמין מונית ולשלם 32 יורו מכיסנו על אף ששילמנו על העברה לחברת השטיח המעופף.

מעולם לא זכינו לשירות כה גרוע וליחס כל כך מזלזל וחצוף מצד נציגת שירות.
לא מספיקה עוגמת הנפש שחיכינו כל כך הרבה שעות ונאלצנו לקום לשוא בחמש בבוקר, גם נאלצנו לארגן בעצמנו הסעה ולשלם עליה.
הדרך שבה נציגת השירות דיברה כללה הרמת קול וניבולי פה ועל אף ששאלנו שוב ושוב לשמה, על מנת שנדע עם מי אנחנו מדברים, היא סירבה לענות לנו וצרחה שהיא לא תגיד לנו את שמה והיא לא חייבת לנו שום דבר, הנציגה שינתה את גרסתה אין ספור פעמים כל פעם שניתפסה בשקר.

אנו מזועזעים מהיחס שקיבלנו ודורשים שיערך בירור עם נציגת השירות.
בנוסף מצורפת קבלה על סך 32 יורו עבור הנסיעה במונית - אנא העבירו לנו את התשלום בהקדם האפשרי.