תלונות השטיח המעופף

טל שרונה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כקונה נלהבת של דילים באינטרנט חיפשנו אני וחברתי דיל לארבעה ימים דרך אתר "בסטורס" שהינו אתר המופעל ע"י חברת השטיח המעופף. כאשר מצאנו עסקה משתלמת - יציאה בטיסה בשעה 06:00 בבוקר וחזרה בצהריים שמחנו מכיוון ששתינו עובדות קשה מאוד וחופשה אינו דבר של מה בכך. החופשה היתה אמורה להתחיל ב14.10 ולהסתיים ב17.10. יום למחרת התשלום באינטרנט התקשר נציג החברה בשעת צהריים - שעת עומס גדול בעבודה. הנ"ל, בלשון חלקלקה מסר כי הדיל שהזמנו הסתיים וכי יש לו דיל אחר באותו המלון "בדיוק אותו דיל" רק שהטיבה יוצאת ב13.10- והחזרה ב16.10 דבר שלא היווה בעיה מבחינתנו. כן ציין כי הטיסה אינה בשעות הבוקר אלא ב-13:30 והחזרה ביום א' בשעה 11:30. מכיוון שהזמן היה קצר והנ"ל לחץ לסגור כי המקומות אחרונים סגרנו אך כאשר במחשבה שניה (לאחר 5ד') הבנו כי הטעו אותנו ואנו מפסידים יום שלם מהטיול המתוכנן. התקשרנו לנציג לאחר 10 ד' והנ"ל מסר כי אינו יכול לבטל. ביקשנו דיל אחר המפורסם באתר ולהפתעתנו, למרות שדיל זה היה באתר תחת טיסות מושכות ומובחרות מסר כי הדיל כבר אינו קיים - ז"א שהחברה מושכת את הלקוחות להירשם לדיל שכנראה אינו קיים ואז עושה "תרגיל" שהציג מתקשר ומציע בעצם דיל פחות אטרקטיבי אך לא מותיר ברירה. כאשר ביקשנו לבטל העסקה הנ"ל מסר שנותר פחות משבוע ולכן נצטרך לשלם את כל הסכום המלא. היום, לאחר שראינו שיש עסקה חדשה וטובה שוב פנינו לעמנואל - הנציג ושוב הנ"ל, בעקשנות ובחוסר שירותיות ושפה מאוד לא יפה מסר כי לא מוכן לעשות דבר ושבעצם אנו "תקועות" עם הדיל הפחות טוב. למיותר מציין ששתינו נשים עובדות ואיננו משתכרות שכר גבוה - ז"א שהחופשה הנ"ל הינה כמעט מחצית מהמשכורת שלנו - מפח הנפש הינו רב וההרשה היא כי עשקו אותנו וכי אנו חשופות לתרמית של חברה גדולה ללא יכולת לעמוד מולה. נודה לעזרתכם. מה שבטוח הוא שלעולם לא נמליץ לנסוע דרך חברה נוראית זו.