פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע שלא ניתקלתי בו באף חברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן השתלשלות האירוע:
הזמנו נופש דרך השטיח המעופף ב-9/10/11 לכריתים לתאריך 19/10/11 - 22/10/11 דרך נציגת שירות בשם סאלווה
הכל היה בסדר קיבלנו את ההזמנה במייל של המלון + טיסות חייבה את כרטיס האשראי שלנו בזריזות ללא בעיה
3 ימים לפני הטיסה התקשרתי אל השטיח המעופף בשל שמועות שהיו שיש ביוון שביתה כללית וכדי לראות שההזמנה בתוקף והכל בסדר ענתה לי נציגה אחרת
אמרה הכל בסדר ואין מה לדאוג ויש דבר קטן שאת הטיסה בחזור הקדימו לנו במקום 11 בלילה ל-9:30 בערב (שלא טרחו לעדכן אותנו)
יומיים לפני הטיסה ב-17/10/11 התקשרתי שוב לראות שהכל בסדר ענה לי נציג נוסף אמר לי הכל כשורה ראי את העניין סגור הטיסה בזמן במילים שלו תיהיה רגועה
יום למחרת בשעה 12:30 בצהריים בזמן עבודתי קיבלתי טלפון מנציג בשם אייל במילים שלו" שלום הילה מדבר אייל מהשטיח המעופף
רציתי למסור לך שמחר ב-19/10 - 20/10 כולל יש שביתה כללית ביוון ולכן יהיה לכם לילה נוסף בתוספת 250 ש"ח והיום בשעה 15:00 (הדגיש את ה-00 ולא לאחר)תיצטרכי להגיע לשדה תעופה נתב"ג בשער 23 קומה 2 שם יחכה לך בחור בדלפק עם שלט השטיח המעופף יתן לך את כרטיסי הטיסה + אישור מלון ובשעה 7 בערב הטיסה שלכם יוצאת שאלתי אותו למה אתה לא יכול לשלוח את הכרטיסים למייל ענה לי אי אפשר תצטרכי להגיע לשם ושם יסדרו לך את הכל
הייתי צריכה לצאת מהעבודה לקחת מונית עד הבית לסדר מזוודה להתארגן בלחץ אטומי בעלי היה צריך להגיע מהעבודה ממושב ניר צבי להתארגן ולהספיק להיות עד שעה 3:00 כפי שאייל מסר לי בשדה תעופה למרות הלחץ + קצת עצבים כי לא התארגנו כמו שצריך לקחנו שוב מונית לשדה התעופה הגענו לשם ב-3:05 אפילו אנחנו לא האמנו לשער 23 קומה 2 מגיעים לדלפק השטיח היה בחור אמר לנו מי אמר לכם להגיע עכשיו הדלפק סגור ואני פותח ונותן שירות רק ב-4 אחר הצהריים ודיבר בעצבים ואפילו הרים אלינו את הקול (הגיעו עוד אנשים כמונו)התקשרנו לשטיח ומי שענתה לי אותה בחורה שעשתה לנו את ההזמנה בשם סאלווה אמרתי לה שזה לא לעניין להקפיץ ככה אנשים מהעבודה ולהביא אותם לא מאורגנים כמו שצריך ולבסוף לתת להם לחכות שעה בשדה אני מצטטת אותה "יש לך 2 אופציות או לחכות בסבלנות או לבזבז לעצמך את השיחות" וניתקה לי את הטלפון בפרצוף בשעה 3.45 אותו בחור שנתן לנו את ההזמנה דיבר אלינו בצורה לא יפה ואפילו צעק על אם ובת שביקשו לברר דבר עם חברת הנסיעות על התשלום יחס חוצפתי ומגעיל
בשירות כזה עוד לא ניתקלתי אני מזמינה לפחות כל 4 עד חצי שנה נופשים בארץ בחו"ל מ-ארקיע,וואלה טורס אשת טורס אופיר טורס וכו' ולא ניתקתי בשירות גרוע ולקוי שכזה העיקר הוא לא לקחת את הכסף מהלקוח ואחר כך לצפצף עליו בצורה בוטה ומכוערת שכזאת וכל מי שהזמין את הדיל מהשטיח שהיו איתנו כולם בלא יוצא מהכלל אמרו בפה אחד שיותר לא יפנו לקבל שירות מחברה שכזאת הנציגים שנותנים שם שירות עושים שם רע לחברה ולהפסד גדול של לקוחות
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה