|
|
|
|
|
|
בקשה להחזר תשלום |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל-אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נסענו דרך השטיח מעופף לאיטליה ב 15.07.11.
נדרש לשלם מיאיתנו 2999 ש''ח -מבוגר בחדר זוגי ושילמנו על ילד בן 7 אותו סכום
בחדר בנוסף. היזברתי עוד לפני נסיעה לסוכנת בחירה יפאת שזה לא נכון -הוא לא
קיבל מקום בחדר זוגי. הוא היה איתנו ובגלל שמיטה שלו היתה צרה ולילה אחד
הוא נפל ממנה-ישן איתנו. כמו שלפני נסיעה יפאת עמרה לא לדאוג-היא תזכה
אותנו- עד אכשיו אני מכחה להחזר!!!!
בנוסף בטלפון שהיא נתנה היא עומרת שתבדוק וכמובן בודקת עד עכשיו.
בטלפון במשרד של שטיח מעופף כל פקיד שולח ליפאת .
4 חודשים אני שלוש פעמים בשבוע מנסה לדבר איתם- אין תועלת .
היום במקרה יפאת ענתה ושוב היסקימה עם תענותאי .
הסיפור הזה חוץ מי הפסד כספי, אוגמת נפש, ועשרות שקלים לטלפונים
לא נירא לי תקין . ביקשתי לדבר עם הנהלת החברה -לא מעבירים .
אני מבקשת עזרה.
תודה מראש
גלינה שוורצבורד.
|
זיכוי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
השטיח המעופף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|