פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השטיח המעופף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 15.8.2011 ביצעתי הזמנה בחברת השטיח המעופף.
ההזמנה כללה טיסה לברצלונה בתאריך 13.12.2011, חמישה לילות בבית מלון לי ולאישתי וטיסה חזרה כמובן.
כמו כן כרטיסי כניסה ל-2 מופעים,של ריהאנה והרד הוט צ'ילי פפרז.
בעבור כל החבילה הנ"ל שילמתי 7557 ₪ (הזמנה מס769352)
לפני כשלושה שבועות,יצרתי שוב קשר עם החברה וביקשתי להחליף את החבילה לחבילה אחרת,קצרה יותר,זאת מכיוון שיש לנו תינוק בן עשרה חודשים והחלטנו שאין ברצוננו לעזוב אותו ל-5 לילות אלא ל-3 בלבד.
יש לציין כי בשעת פנייתי אליהם יכולתי לבטל את ההזמנה ולשלם דמי ביטול ע"ס 25 $ בלבד.בחרתי לא לעשות כן מכיוון שהאמנתי שיציעו לי חבילה אחרת.
לאחר כשבוע של בדיקות,אכן הציעו לי חבילה אחרת,קצרה יותר וביקשתי להזמין אותה.
אך אז נאמר לי שיש בעיה-את כרטיסי הטיסה ובית המלון של החבילה הראשונה ניתן לבטל,אך לחברת השטיח המעופף אין אפשרות להחזיר את כרטיסי ההופעות לספק ולכן עליי לשלם "קנס" ע"ס 300 יורו.
יש לציין ש-300 יורו זה המחיר הריאלי ל-4 כרטיסים עבור ההופעות הנ"ל.
בלית ברירה הסכמתי וביצעתי הזמנה בעבור החבילה החדשה.
בגמר ההזמנה ביקשתי לקבל את כרטיסי ההופעות על מנת שאוכל לנסות ולמכור אותן וזו מכיוון שממילא שילמתי עליהם-זכותי לקבל אותם.
חברת השטיח המעופף מסרבת בתוקף לתת לי את הכרטיסים.
יש לציין כי נותרו עוד כשלושה שבועות עד ההופעות ועדיין קיים סיכוי סביר שאוכל למכור אותם ולמזער את הנזק שנגרם לי.
"הדיל" מהאינטרנט עלה לי ביוקר!!!!
אודה לעזרתך מהר ככל הניתן וזאת על מנת שאוכל למכור את הכרטיסים במהרה.
נציגת המכירות שמטפלת בי שמה חן 03-5151759 והמנהלת שלה היא זו המסרבת להחזיר לי את הכרטיסים.
בברכה ותודה
עילאי
050-4003400


כספי סוג הנזק :
מסירת הכרטיסים או ביטול החיוב פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה