תלונות השטיח המעופף

שלום,
הנדון: חופשה בבורגס - זוהר מוטי ת.ז.200507598 ואבשלום בן ברוך
סימוכין: 00018630 הזמנה: 761648
זוהי פנייתנו השניה אליכם, אשר משתהה מעל לזמן סביר, שכן האירוע קרה לפני כחצי שנה, והפניה הראשונה הוגשה בתחילת אוגוסט.
להלן השתלשלות האירועים:
1. ביום 28.7.11 בערב עזבנו את ישראל.
2. באותו הלילה נחתנו בבורגס, ובשעה 5 בבוקר הגענו למלון במטרה לבצע check in ולנוח מהנסיעה והטיסה המעייפת.
3. כאשר הגענו למלון במטרה להירשם ולקבל את החדרים אשר הוזמנו עבורנו באמצעות השטיח המעופף בשיתוף עם איסתא, כפי שהובטח לנו, נתבשרנו ע"י פקידי הקבלה שעלינו להמתין לשעה 14:00 בצהריים.
4. אכן המתנו לשעה 14:00 מתוך הבנה (למרות שלא אמור להיות כך), אולם גם בשעה 14:00 לא קיבלנו את החדרים והתבקשנו להמתין עד השעה 16:00, מה שגם לא קרה ושוב התבקשנו להמתין. כל זאת ואנו יושבים בלובי המלון מבלי לדעת מה קורה איתנו ובלי מזון, ועם כל התיקים איתנו.
5. בשעה 16:00 פנה אלינו פקיד הקבלה וביקש להתנצל ואמר כי אין חדרים פנויים ושעלינו לעזוב את המלון ולמצוא מקום חלופי ללינה ללילה הקרוב ושאת החדרים נקבל ביום למחרת.
6. לאחר טלפונים רבים לארץ, לנציג איסתא והשטיח המעופף, שלא צלחו ואף נענו בזלזול, חוסר הבנה וחוסר מענה מוחלט וכן ללא מציאת פתרון הולם, החלטנו למצוא סידור מתאים ללילה הקרוב וכך היה. עזבנו את המלון ושכרנו חדרים באכסניה קרובה.
7. ביום למחרת שוב הגענו למלון בשעה שנאמר לנו שבה נקבל את החדרים, אולם גם אז לא קיבלנו את החדרים, וזאת לאחר המתנה וטרטור רב וביצוע שיחות רבות לישראל במטרה לנסות ולהסדיר את המצב. לאחר מאמצים רבים, קיבלנו את החדרים רק בשעה 16:00 אחה"צ.

8. יודגש, כי זהו הטיול הראשון שלי ושל אבשלום מחוץ לארץ ישראל, שהפך לסיוט וחוויה לא נעימה בלשון המעטה, הן בשל חוסר התמצאות מצידנו והן בשל העובדה שהיינו לבד ללא אפשרות לקבלת עזרה.
9. יצוין זוהי פניה שניה בכתב לשטיח המעופף ולאיסתא בנוסף להרבה פניות טלפוניות שנענו בזלזול רב ובהתייחסות קלוקלת מצדם.