|
|
|
|
|
|
איחור בהגעת הסעה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
נחמה 8 יפו |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה מישראל לברצלונה במסגרת העסקה שילמנו עבור הסעה משדה התעופה למלון.ארעה תקלה בברצלונה והמזוודה לא הגיעה בבירור ביקשנו מההסעה להמתין אך היא עזבה מבלי להמתין על כן לקחנו מונית למלון ושילמנו 32.1 יורו, זאת ועוד נקודת האיסוף לחזרה לישראל היתה רחוקה מהמלון הצריך אותנו ללכת בשעת לילה מאוחרת עד למקום ההסעה.
אם יש צורך בהעתקי מכתבים לתשובות של החברה אשלח בפקס, על הזלזול ועוגמת נפש ל3- בנות לפני גיוס ששילמו ממיטב כספם לפני גיוס לצבא כדי להנות מטיול שתכננו זמן רב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
השטיח המעופף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|