פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מיקום כרטיסים למופע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
נחמה 8 יפו כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.5.11 רכשתי דיל לתאריך 1.9.11 (שהוא יום הנישואין שלי) הכולל לינה במלון קראון פלזה בירושלים וכן זוג כרטיסים להופעה של שלמה ארצי בבריכת הסולטן.
שוחחתי עם בחורה בשם קרן (טל. 03-5130205) וסגרנו על מקומות בהופעה שהם שורה 4 כסאות 41-42. ביום ההופעה קיבלתי מנציגת החברה את הכרטיסים ומיד ראיתי שאינם במקומות שהוזמנו. כששאלתי את הנציגה, מיד שלפה תשובה מוכנה כי המקומות טובים יותר. מאחר והמטרה הייתה לבלות ולא לריב קיבלתי את מילתה כי המקומות טובים באותה מידה ולקחתי אותם. מאוחר יותר הסתבר לי כי המקומות אומנם היו בשורה 2 אולם בחלק השמאלי של האולם שבמעבר שלו עומד הקהל ומסתיר את כל ההופעה. המקומות המקוריים היו במרכז מול הבמה. מיותר לציין, כי זוג הנציגים ישבו במקומות הטובים במרכז וראו את ההופעה ללא הפרעה. אני לא אלאה ואספר בקצרה כי תוך כדי הנסיונות לראות את ההופעה בכל זאת נדחפתי והופלתי וספגתי מכה מאד כואבת.
התלונה הועברה למועצה לצרכנות אשר קיבלה את תגובת החברה השיקרית והסתפקה בכך. אשמח להתערבותכם מאחר ולפי בדיקה ברשת התלונות נגד החברה מרובות ומסתבר שזה אופן הפעולה שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה