פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפרסמים דילים על מלונות ספציפיים ואחרי הזמנה טוענים שאין מקום במלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דיל דרך אתר בסטורס המשווק מבצע של השטיח המעופף על מלון מירמר וונדרלנד ברודוס, באתר היה רשום שיחזרו אליי תוך 24 שעות מהחברה לאשר את ההזמנה, לא רק שלא חזרו אליי אחרי יומיים התקשרתי לשטיח והם בכלל לא הכירו שביצעתי הזמנה ואילצו אותי לחזור על תהליך ההזמנה שכבר ביצעתי באתר מחדש תוך מתן פרטי כרטיס האשראי וכל היוצא בכך. הסוכנת - הדר- אמר לי שתחזור אליי כאשר תקבל אישור מהמלון - מה שאומר שלא בטוח שאני בכלל אקבל את המלון אותו רציתי. הדר לא חזרה אליי גם לאחר שלושה ימים וכשהתקשרתי לחברה הם טענו שרק הדר יכולה לדבר איתי ביקשתי אחראי , העבירו אותי והוא לא ענה בשלוחה אלי העבירו אותי בכלל והשיחה התנתקה (קרה לי פעמיים איתם מה שמעלה את השאלה האם הייתי אמורה להגיע לאחראי כלשהו בכלל), מה שאיל אותי לחזור שוב על כל תהליך ההסברה בפני סוכן חדש שחזר ואמר שאין אישור מהמלון גם אחרי ארבעה ימים מהרגע שיצרתי איתם קשר ושבוע אחרי ההזמנה באתר בסטורס. לבסוף אחרי שהתקשרתי בעצמי שוב! הודיעו לי שהמלון אינו זמין ושמספקים לי מלון חלופי, מה גם שלא בסויטה על פי הדיל המקורי. כל זה גרם לי להפסיק לחפש מקום לחופשה המבוקשת ולהתעסק ברדיפה אחרי השטיח המעופף כדי לקבל בסך הכל את מה שהם הציעו כל כך באטרקטיביות באתר בסטורס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את הדיל שהוצע מראש באתר בלי שינויי תנאים , אם לא החזר כספי. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה