פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר לא ראוי במלון בדרגת DLX כביכול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/3/12 ביצעתי הזמנה לחופשת פסח בכריתים דרך חברת השטיח המעופף, נציגי השטיח המעופף ציינו כי מדובר במלון מצויין בדרגת DLX (כרתה מאריס) ומאחר ומדובר בחופשה השנתית שלי ושל בעלי ובירח דבש לזוג החברים שנסעו איתנו, החלטנו לבצע את ההזמנה לאותו מלון למרות המחיר הגבוה מאוד (800$ לאדם ל-4 לילות), מתוך צפייה כי מחכה לנו חופשה חלומית במלון מפואר.
בהגעינו למלון נתגלה לעיננו מראה מזעזע, החדר לא ענה אפילו על דרישות של מלון 3 כוכבים, הקירות היו ירוקים מעובש, התקרה לא הפסיקה להתפורר עלינו. יש ברשותי תמונות של החדר שאשמח לשלוח לכם על מנת להמחיש עד כמה החדר היה גרוע.
מעבר לכך היתה מהומה שלמה בנושא הטיסות, ערב לפני הטיסה הסתכלנו ברשימות הנוסעים והסתבר כי שמנו מופיע בטיסה של 10 בבוקר במקום 17:00 כך שלמעשה מדובר בהפסד של יום שלם, התחלנו להתרוצץ, לעשות טלפונים לחברה, ניגשנו לנציגה במקום וכולם ענו לנו "זה מה יש". חזרנו לחדר כעוסים ומיואשים וארזנו את החפצים, קמנו ב6 בבוקר והתייצבנו עם החפצים בלובי ומאחר ורציתי לדעת את מס' הטיסה כדי להודיע למשפחה שיבואו לאסוף אותנו משדה התעופה הסתכלתי שוב בלוח הטיסות והפלא ופלא, הופענו בטיסה המקורית של 17:00, שוב התחילו הטלפונים וההתרוצציות ואז הסתבר כי חל בלבול ברשימות החברה ונוסעי טיסה אחת הוחלפו עם נוסעי הטיסה השניה, לקחנו בחזרה את מפתחות החדר (כי כבר ביצענו צ'ק אאוט) , החזרנו את המזוודות לחדר והעברנו עוד מס' שעות עד שהגיע זמננו לעזוב - והפעם באמת.
רציתי לדעת האם עפ"י נסיונכם הרב יש מה לעשות בעניין, אנחנו כ"כ מאוכזבים ובטוחים שאנו זכאים לפיצוי על עוגמת הנפש.לא יתכן שהוצאנו את מיטב כספנו בהסתמך על הבטחות לרמה מסויימת וקיבלנו משהו שונה לגמרי.חופשתנו השנתית היתה סיוט שלא ניתן לתאר!!!

אודה על עזרתכם


תודה רבה.
עדי
כספי סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה